A BKV járatain miért nem kordonozzák el a vezetőket?
Miért lenne kevesebb a bevétel, ha nincs elkordonozva a busz első része, hiszen a magyar egy jogkövető nép, mely nyilván akkor is megveszi a jegyet illetve bérletet, ha nincs első ajtós ellenőrzés bizonyos járatokon?
Egyebekben történt egy változás tavaszhoz képest, az utasoknak kötelező maszkot hordani, és a magyar, mint már említettem jogkövető nép, így a maszkot helyesen viseli a tömegközlekedési járműveken. Másrészt az utasok védelme szempontjából szerintem fontos, hogy egyenletesebben helyezkedjenek el a járműveken, és a legtöbb autóbusz, trolibusz kialakítása olyan, hogy az állóhelyek egy része közvetlenül a korábban lekordonozott területen helyezkedik el.
Természetesen ez nem jelenti azt, hogy esetlegesen nem fogják újból elrendelni a terület lekordonozását.
Valójában kb. lényegtelen, hiszen a vezetőfülkét üveg választja el, a sofőr meg akkor száll ki, be, amikor elől már nincsenek, ill. kiszálláskor ő is felveszi a maszkot.
Az első ülésre ha ül valaki, akármekkorát prüszköl, a sofőr éppúgy védve van, mintha két üléssel arrébb ülnének csak, idővel a virusos levegő így is, úgy is szétterjed.
Egyedül ott van jelentősége ennek, ahol a vezetőülés nincs elszigetelve, ilyen meg kevés van, inkább távolsági buszokra jellemző, ott meg kb. mindegy, mert két megálló közötti idő alatt mindent beterít egy fertőzött személy vírussal.
A sofőrök mindenesetre aláírást gyűjtenek és az Aperitív Törzs segítségével bíznak.
Kicsit ismerem a BKV- T belülről: legalja nép a főnökség, láthattuk már párszor.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!