Budapest új vezetésének miért ellensége az autós társadalom?
30
Ez úgy hülyeség, ahogyan leírtad. Az üzemanyag nem ég el rosszabbul alacsony fordulatszámnál, mint magasabbnál.
Lassan haladva több üzemanyagot fogyaszt az autó, hosszabb idő alatt tesz meg egy adott távolságot, és ezalatt a több idő alatt szennyezi a levegőt. Egymás után lassan haladó autók tömege jobban szennyezi a levegőt, miközben az üzemanyag elégetése NEM ROSSZABB!
#30: energetikailag tökéletes égés mellett sincs akadálya annak, amit írtál, ti. hogy kisebb sebességnél rosszabb a hatásfok. A megoldás az, hogy több hulladékhő termelődik.
De nekem fogalmam sincs, hogy ez történik-e, nem vagyok gépészmérnök, csak tanultam elemi fizikát. Annyit állítok csak, hogy a tökéletlenebb égés nem szükségszerű következtetés.
32
A "rosszabb hatásfok" abban mutatkozik, hogy egységnyi távolság megtételéhez több üzemanyagra van szükség. Viszont alacsony fordulatszámnál alacsonyabb a hőtermelés, lásd a versenyautók kipufogóit.
""Budapest utcahálózata alkalmatlan ekkora gépjárműforgalomra""
Ja. De csak azóta, hogy Karácsony Gergely a főpolgármester - ne mosdassuk a hozzá nem értő városvezetés elhibázott döntéseit.
Folyamatosan olyan döntéseket hoznak mint például Erzsébetvárosban amely az autósok ellen irányul. Indokolatlan biciklisáv stb...
Ezekkel az idétlen döntésekkel az autók lassabban haladnak - dugók keletkeznek és magasabb a levegőszennyezés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!