Budapest új vezetésének miért ellensége az autós társadalom?
"Budapest új vezetésének miért ellensége az autós társadalom?"
Az utána írt szöveg alapján fordítva akartad volna kérdezni nem? Hogy Budapest új vezetése miért ellensége az autóstársadalomnak?
A válasz egyszerű: dilettantizmus.
Nem városvezetőt, nem a város irányítására alkalmas embert és politikusokat választottak meg a budapestiek, hanem olyanokat akik a kormány ellen kampányoltak. A hozzáértésnek nem volt a döntésben helye.
Azért választották meg őket, mert olyan kampányszövegekkel jöttek - amiknek ez a következménye.
Legközelebb majd nem a kampányszlogenekre kell szavazni, hanem meg kell nézni hogy alkalmas lenne-e az illető a város vezetésére és akkor majd nem ilyen döntések születnek.
Ilyenkor azért felmerül bennem, hogy mi az hogy "autós társadalom"?
Vannak az autósok, akik egy külön faj/kaszt/társadalom, meg a minden más?
Azt hittem, emberek vannak.
#4 "Ilyenkor azért felmerül bennem, hogy mi az hogy "autós társadalom"?"
Pedig nem bonyolult.
Főképpen a fővárosban, ahol a tömegközlekedéssel könnyebb közlekedni, ott nagy azok száma, akik soha nem vezettek és soha nem is akarnak - ezért teljesen másképpen érzékelik a forgalmat, a közlekedést, mint aki autóban ülve éli át azt nap, mint nap.
Az "autós társadalom" azokat jelenti, akik nem csak gyalog, tömegközlekedéssel közlekednek, hanem rendszeresen autóval is.
#7 Nem, nem érdekes, csak nem érted. Ez éppen olyan, mint én, akinek nincsen étel allergiája, nem tartozom bele a "glutényérzékeny társadalomba", és egészen addig nem is látom az ő problémájukat amíg nem kezdek el foglalkozni azzal, hogy megnézzem milyen ételeket nem fogyaszthatnak, mikhez és mennyiért tudnak hozzájutni a boltokban stb. Ettől még ők éppen olyanok lesznek mint én, de az étkezésüket és ehhez kapcsolódóan az életüket meghatározza egy olyan szemlélet, amire nekem nincs rálátásom és nem ismerem - így nehezen is értem meg amíg nem foglalkozom vele.
Az autós társadalom is ilyen, olyan problémákkal szembesül, amit a budapestiek nagy része nem is ismer, mert nem szokott rendszeresen autóval közlekedni a városban. Ennyi, és nem több, nem kell túlkombinálni.
8 értem én, csak hülyeség. Egy eszköz birtoklása, használatának lehetősége nem olyan, mint egy betegséggel együttélés. (gluténérzékenység)
Vagy mondjam azt, hogy nem kell gépkocsit használni, és a probléma meg is van oldva?
"Azért választották meg őket, mert olyan kampányszövegekkel jöttek - amiknek ez a következménye."
Az, hogy a jelenlegi városvezetés az autósokat hátrébb sorolja már a kampányidőszakban tudott volt, ilyen szempontból pontosan azt kapták az emberek, amit megszavaztak.
Hozzáteszem teljesen logikus ez az eredmény, hisz a budapestiek csupán harmada használ rendszeresen kocsit, mindenki más tömegközlekedik. A valódi dugókat és fennakadásokat az agglomerációból beautózók okozzák, szóval a forgalomcsökkentés és szabályozás elsősorban nekik kellemetlen, de nem is őket képviseli a fővárosi önkormányzat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!