Karácsonyék mindvégig erre játszottak, hogy a kormány átvegye a felújítást és azt a sok tíz milliárdot inkább zsebre tegyék a felújítás helyett?
"HA vetted volna a fáradságot megnézni az abban az idősotthonban meghaltak rokonainak a nyilatkozatféléit, akkor tudnád, hogy mit mondtak.
Hogy a választások UTÁN mondtak fel ápolóknak, UTÁNA nem volt orvos és UTÁNA nem tudtak még beszélni sem senkivel, hogy hogy van az idős rokonuk."
Persze, a rokonok, akik egyből kártérítési pénzért tartják a markukat, de azért hagyták a szüleiket az állítólagosan rossz körülmények között, elnézték, hogy - ismét állítolag - rühesek meg szomjaznak.
Hagyjuk már, tök levágós, hogy pénzt akarnak kicsikarni a dologból, gondolom azért is kapnak pénzt, hogy a Hír Tv-be járnak nyilatkozni. Ha én is pénzt akarnék kapni az anyám/apám halálára hivatkozva - ami köszönhető amúgy a fidesznek, aki szerint felesleges tesztelni a kórházból visszakerülőket -, én is ezt mondanám. Hát nem vagyok hülye, csak mondjuk megvehető sem.
De ha ilyen borzasztóak voltak a körülmények, hogy lehet, hogy a Karácsony által nyilvánosságra hozott kormányzati ellenőrzések során mégig mindent rendben találtak egèszen addig, míg senki nem lett koronavírusos? :)
41
Egy előre tudott, jóindulatú ellenőrzésen sok mindent ki lehet magyarázni. Aztán jött a különleges helyzet, néhány hónap múlva.
Hány ellenőrzés is lehetett? Talán havi 1, max 4 márciusig, nem?
Nem tudom, mi értelme lett volna a visszakerülők tesztelésének, ha nem különítették el a visszakerülőket?
Nem tévében, és nem "nyilatkoztak" a rokonok. Utcán kapták el őket, lehet hogy Hírtv, vagy más, akik vették a fáradságot hozzá.
""Turhós maga is bevallotta, hogy az erre kapott pénz több mint felét már eltüntette.""
Mikor vallotta be? Nem kellene hazudni! a híd felújítására szánt összeg ugyanúgy rendelkezésére áll Karácsony Gergelynek mint Tarlósnak. Tarlósék elkezdték a híd felújítását azzal hogy pénzt különítetek el Budapest költségvetéséből erre a célra és kiírták a tendert ami sajnos érvénytelen lett. A következő tendert Karácsonynak kellene kiírni Tarlósnak erre már nem volt ideje mert közbeszólt a polgármester választás. Karácsony a híd sűrgős - azonnali felújításával kampányolt - ahhoz képest semmit nem tett az ügyért hónapok óta!
"A Lánchíd felújítását el kell napolni."
Két hét múlva:
"Akkor is felújítjuk, ha belerokkanunk."
" Ö Ö Ö ez a folyamat folyamatban van."
Én már csak röhögni tudok.
444, index mint hiteltelen hírforrás... Tudtam, hogy ez lesz a reakciód. De mutass bármilyen cáfolatot, esetleg mondd meg konkrétan, hogy miben hazudik. Mit számít az, hogy elsőn sunnyantott egy lakást, vagy a földszinten?
Ez csak kifogás arra, hogy ne kelljen elgondolkoznod valamin, mert nem akarsz szembesülni a valósággal. Érdekes, hogy te jössz a részletek elhallgatásával, amikor ezekről a tényekről te semmit se tudtál, mert az M1, stb. SEMMIT sem közölt. Persze ha mégis akkor küldj linket, és bocsánatot kérek a tévedésemért. De addig azt mondom, hogy bizony az általad preferált médiák a fő hírhamisítók, csak te ezt nem akarod beismerni, még akkor sem, ha tudod, hogy így van. Persze ehhez is gerinc kéne, de nem a 444, az index stb. hibája, hogy neked nincs gerinced, az bizony téged jellemez, azzal magadat minősíted.
========
Karácsony nagyon is jól tette, hogy írásban kérte, hogy csak negatív tesztes gondozottak érkezhessenek vissza a kórházakból. A tesztelés, a karantén pedig az állam feladata lett volna, nem az idősotthonoké. Még az idősotthonokban is. Csak ismerni kéne az egészségügyi vészhelyzeti törvényt, abban benne van fehéren-feketén, csak ezt az apróságot elsunnyogja a Fidesz.
Persze ha a jogtárra is azt mondjátok, hogy sorosista hírhamisító portál, akkor kifogytam az észérvekből.
XIV. Fejezet *
EGÉSZSÉGÜGYI VÁLSÁGHELYZETI ÉS EGÉSZSÉGÜGYI VESZÉLYHELYZETI ELLÁTÁS *
228. § * (1) * Egészségügyi válsághelyzet idején a betegek ellátása az egészségügyi válsághelyzeti ellátás keretében történik.
(2) E törvény alkalmazásában egészségügyi válsághelyzetnek minősül *
a) * minden - rendszerint váratlanul bekövetkező - esemény, amely a polgárok életét, testi épségét, egészségét vagy az egészségügyi szolgáltatók működését veszélyezteti vagy károsítja olyan mértékben, hogy az az egészségügyi ellátási szükségletek és a helyben rendelkezésre álló kapacitás közötti aránytalanság kialakulásához vezet, továbbá az egészségügyi államigazgatási szerv, az egészségügyi szolgáltatók, valamint más állami és önkormányzati szervek együttműködését teszi szükségessé, valamint az Egészségügyi Világszervezet Nemzetközi Egészségügyi Rendszabályainak kihirdetéséről szóló törvény szerinti nemzetközi horderejű közegészségügyi-járványügyi szükséghelyzet, függetlenül attól, hogy erre különleges jogrend idején vagy azon kívül kerül sor,
b) az a) pontban meghatározott eseteken kívül bármely olyan körülmény kialakulása, amely a gyógyintézet külön jogszabály szerinti ellátási területéhez tartozó lakosság egészségügyi ellátását súlyosan és közvetlenül akadályozza, feltéve, hogy az ellátási területéhez tartozó lakosság más gyógyintézet általi ellátása aránytalan nehézséggel járna.
(3) * Különleges jogrend bevezetésekor az egészségügyi válsághelyzeti ellátásra vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni az egész országra kiterjedően, azonban ez esetben nem szükséges az egészségügyi válsághelyzet kihirdetése.
(3a) * Ha a tömeges bevándorlás okozta válsághelyzet elrendelésére a menedékjogról szóló 2007. évi LXXX. törvény 80/A. § (1) bekezdés a) vagy b) pontja alapján, illetve c) pontjában meghatározott közegészségügyi okból kerül sor, az egészségügyi válsághelyzeti ellátásra vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni azzal, hogy ilyenkor nem szükséges az egészségügyi válsághelyzet kihirdetése.
(4) * A (3) és (3 a) bekezdésen kívüli eseményt
a) ha a (2) bekezdés a) pontja szerinti egészségügyi válsághelyzet
aa) egy megye területét érinti, az egészségügyi államigazgatási szerv javaslatára a miniszter,
ab) több megyét érint, az országos tisztifőorvos javaslatára a miniszter,
b) ha a (2) bekezdés b) pontja szerinti egészségügyi válsághelyzet
ba) egy megye területét érinti, az országos tisztifőorvos egyetértésével az egészségügyi államigazgatási szerv a miniszter azonnali tájékoztatása mellett,
bb) több megyét érint, az országos tisztifőorvos javaslatára a miniszter
minősíthet egészségügyi válsághelyzetnek.
228/A. § * Az egészségügyi válsághelyzetek megelőzése érdekében együttműködési kötelezettség terheli az egészségügyi szolgáltatókat.
229. § * (1) Egészségügyi válsághelyzet idején az e törvényben meghatározott betegjogok csak akkor és kizárólag olyan mértékben gyakorolhatók, amikor és amennyiben nem veszélyeztetik az egészségügyi válsághelyzet felszámolásának eredményességét. A beteg emberi méltósághoz való joga azonban ebben az esetben sem korlátozható.
(2) Egészségügyi válsághelyzet idején az egészségügyi ellátórendszerre, az egészségügyi szolgáltatás szakmai követelményeire, valamint az egészségügyi dolgozók jogaira és kötelezettségeire előírt rendelkezéseket az e fejezetben, továbbá az egészségügyi válsághelyzet idején alkalmazandó jogszabályokban foglalt eltérésekkel kell alkalmazni.
(3) * Egészségügyi válsághelyzetben - a Magyar Honvédség, a honvédelmi szervek, a rendvédelmi szervek egészségügyi szolgáltatóinál dolgozók kivételével - bármely egészségügyi dolgozó más egészségügyi tevékenység ellátására alapellátást, járóbeteg-szakellátást vagy fekvőbeteg-szakellátást nyújtó egészségügyi intézménybe vagy időszakosan működő gyógyintézetbe kirendelhető. Az egészségügyi dolgozó kirendelésére az egészségügyi államigazgatási szerv rendelkezése alapján az egészségügyi szolgáltató vezetője, ez utóbbi hiányában az egészségügyi államigazgatási szerv jogosult. Több megye érintettsége esetén a kirendeléseket az országos tisztifőorvos koordinálja.
(4) * Ha az egészségügyi válsághelyzet több megyét érint, a Kormány határozhat arról, hogy a Magyar Honvédség, a honvédelmi szervek, a rendvédelmi szervek egészségügyi szolgáltatóinál dolgozók a (3) bekezdés szerinti eljárásban kirendelhetők.
(5) * A miniszter javaslatára a Kormány meghatározza az egészségügyi válsághelyzet felszámolása érdekében igénybe vehető erőket, eszközöket és szervezeteket, és engedélyezi azok igénybevételét.
230. § * (1) * Az egészségügyi válsághelyzeti ellátás biztosítása és finanszírozása állami feladat.
(2) * Az egészségügyi válsághelyzeti ellátás biztosításának állami kötelezettsége magába foglalja az erre történő felkészülési tevékenység, valamint a tényleges működés megszervezését és lebonyolítását.
(3) Az egészségügyi válsághelyzeti ellátásra történő felkészülési tevékenység kiterjed *
a) a tervezési feladatok ellátására,
b) az irányítás és vezetés rendjének meghatározására,
c) az ágazati és területi együttműködés rendjének meghatározására,
d) a jogi és igazgatási szabályozás kidolgozására,
e) az egészségügyi készletek tartalékolására,
f) a speciális képzési feladatok ellátására, és
g) * az egészségügyi válsághelyzeti ellátási gyakorlatok végrehajtására,
h) * a szükséggyógyintézetek elhelyezésére alkalmas ingatlanok előzetes kijelölésére,
i) * a felkészülés koordinációjára, a közreműködők nyilvántartására és képességeik alapján történő kategorizálására.
(4) Az egészségügyi válsághelyzeti ellátás tényleges működése kiterjed *
a) a kizárólag az egészségügyi válsághelyzet idején hatályos jogszabályok bevezetésére,
b) az egészségügyi ellátó rendszer szervezetének és működésének szükséges mértékű átalakítására,
c) * az egészségügyi válsághelyzet felszámolásához szükséges irányítási és vezetési koordinációs rend bevezetésére,
d) a betegek egészségügyi ellátására,
e) időszakosan működő gyógyintézetek működtetésére,
f) pótlólagos kapacitások és készletek bevonására,
g) * egészségügyi szolgáltató időszakos működtetésére, valamint az egészségügyi szolgáltató működtetését szolgáló ingó és ingatlan vagyontárgy igénybevételére,
h) * az egészségügyi válsághelyzet felszámolásához szükséges intézkedések meghozatalára,
i) * a feladatok, erőforrások és eszközök koordinálására.
(5) * Az egészségügyi válsághelyzeti ellátásban részt vevőknek az egészségbiztosítás által fedezett összegen felül felmerülő költségeit a központi költségvetés téríti meg.
231. § * (1) * Az egészségügyi válsághelyzeti ellátáshoz szükséges, az egészségügyi szolgáltatók, valamint az együttműködő szervezetek készleteit meghaladó eszközöket és anyagokat az Állami Egészségügyi Tartalékból kell biztosítani.
(2) * Egészségügyi válsághelyzet idején a Kormány gondoskodik az Állami Egészségügyi Tartalék folyamatos pótlásának költségvetési fedezetéről, amelyhez szükséges forrásokról utólag el kell számolni. Ez esetben az eszközök és anyagok beszerzése nem tartozik a közbeszerzésekre vonatkozó rendelkezések hatálya alá.
(3) * Egészségügyi válsághelyzet esetén a szükségessé váló készletek soron kívüli beszerzéséről az Állami Egészségügyi Tartalék kezelője gondoskodik.
232. § * (1) * A miniszter köteles gondoskodni arról, hogy a kizárólag az egészségügyi válsághelyzet idején hatályba léptethető egészségügyi jogszabályok kihirdetésre alkalmas állapotban rendelkezésre álljanak.
(2) * A miniszter által kijelölt egészségügyi szolgáltatók a felkészülés keretében egészségügyi válsághelyzeti tervet kötelesek készíteni.
232/A. § * A 228. § (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben a 229. § (1) és (2) bekezdése, a 230. § (1) bekezdése, (4) bekezdés a) pontja, a 231. § és a 232. § (1) bekezdése nem alkalmazható.
232/B. § * (1) * Az egészségügyi válsághelyzeti ellátást országos szinten az országos tisztifőorvos közreműködésével a miniszter, kihirdetett veszélyhelyzetben a Kormány a miniszter útján az országos tisztifőorvos közreműködésével irányítja.
(2) Az egészségügyi válsághelyzet kezeléséhez szükséges feladatok helyi szintű összehangolt koordinálását és irányítását
a) a 228. § (2) bekezdés a) pontja szerinti egészségügyi válsághelyzet esetén a megyei, fővárosi védelmi bizottság,
b) * a 228. § (2) bekezdés b) pontja szerinti egészségügyi válsághelyzet esetén az egészségügyi államigazgatási szerv
látja el.
232/C. § * (1) A katasztrófavédelemről szóló törvény szerinti katasztrófaveszély esetén az egészségügyi feladatok biztosítása érdekében a fővárosi és megyei kormányhivatal egészségügyi veszélyhelyzetet hirdethet és
a) az illetékességi területén átmenetileg módosíthatja
aa) az alapellátás körzethatárait,
ab) a járó-, illetve a fekvőbeteg-szakellátáson belül a tevékenységek szakmai megoszlását,
ac) az ellátási terület határait,
ad) a betegbeutalás rendjét,
b) egészségügyi dolgozókat rendelhet ki, és
c) az Állami Egészségügyi Tartalékból egészségügyi anyagot és eszközt igényelhet.
(2) Egészségügyi veszélyhelyzet kihirdetése esetén haladéktalanul értesíteni szükséges a minisztert, illetve az országos tisztifőorvost.
(3) Az egészségügyi veszélyhelyzet időtartama a 10 napot nem haladhatja meg.
(4) Egészségügyi veszélyhelyzet - az (1) bekezdésben foglaltakon túl - kihirdethető akkor is, amikor katasztrófahelyzet nem áll fenn, de az egészségügyi feladatok más módon nem biztosíthatók. Ebben az esetben a miniszter jóváhagyásával hirdethető ki az egészségügyi veszélyhelyzet.
12.22
Te fizetett troll kell hogy légy, ha ennyi fölösleges szöveg írására van időd.
A 444 cikkeiből, ahogy mondtam, CSAK A LÉNYEG van -nem gondlom, hogy véletlenül- kihagyva.
Ha az I. kerületben -esetleg a várban- élsz, pontosan tudod, hogy mik voltak az elhallgatásos hazugságok.
Személyeskedhetsz, amennyire akarsz/kiképeztek, csak a vak nem látja, hogy mit csinálsz, mire jöttél ide.
Elvégezni a Munkát, amire a Karácsony meg a mögöttesei képtelenek.
Valahogy sejtettem, mondhatnám, hogy szinte biztos voltam benne, hogy nem tudsz KONKRÉTUMMAL, ÉRVEKKEL előjönni, tehát nagy esélye volt annak, hogy vagdalkozás, személyeskedéssel reagálsz majd. Ez azoknak az eszköze, akiknek nincsenek érveik.
Egyetlen esetet sem cáfoltál, egyetlen nevet nem mondtál pl. a felsoroltak közül, hogy ez hazugság, mert nem is bérelt ott juttányos áron lakást stb.
Hagyjuk már, hogy Bayert sajnáljam a Bayert a felújítandó lakásbérlésért. Nyilván előtte is éltek benne és beköltözés előtt általában úgy újítja fel magának mindenki a lakást, ahogy akarja, aztán erre köt egy überszuper szerződést a haverral, hogy erre hivatkozva fillérekért bérelheti. Aztán hogy a számlák mennyire fedik a valóságot, az egy másik kérdés, hazudott már a nagykeresztény lovag Bayer akkorákat, mint a ház pontosan ott a ház előtt.
Az továbbra sem érv, hogy 444 akkor hazugság. Tételes cáfolat kellene. Ja hogy nem megy?! Csak egy kicsit kéne ám gondolkoznod, azt hiszed, hogyha igazi hazugság lenne, akkor nem zengené a Hír tv, 888 stb. hogy mennyire hiteltelen a 444 és ebben is hazudik, mert ez és ez az igazság, ők meg ezt és ezt írták?! Csak azért, hogy lejárassák az oldalt... Linkelj már ilyet lécci! Vagy támaszd alá az állításod, egyenlőre semmit nem mondtál, csak személyeskedtél.
15.32
Te nem is Mo-on élsz, ha ilyen blődséget írsz, hogy"úgy újítja fel MAGÁNAK mindenki a lakást, ahogy akarja"....
Még egyszerű önkormányzati lakást sem, házgyárit; könyörgöm, nem hogy műemléket, FŐLEG nem kiemelt műemlékvédelmi helyen lévőt.
Ezek után, mi a fenét beszélsz bele olyan dologba, amiről lövésed sincs? A 444 legalább úgy fogalmazott, hogy aki ért hozzá, tudja, hogy hol hazudott. Persze csak az nem, aki nem itt él, hanem máshonnan beszél bele, és SZÓ SZERINT veszi, amit a hazudósok írnak.
Ember, LAKÁSFELÚJÁSRÓL beszélünk, nem HÁZFELÚJÍTÁSRÓL! Nyilván a házfelújításnál a fentieknél vannak komoly kikötések kiváltképpen ami a homlokzatot illeti de a lakáson belül nincs ekkora megkötés: burkolat. stb. Ami rá vonatkozó némi megkötés ezen a téren - szükség esetén az a nyílászárókra vonatkozik.
Egyébként számodra életszerű, hogy
Továbbra is kérdezem, tudsz-e bármit cáfolni, ha már kijelentetted, hogy hazudik a 444, vagy csak a személyeskedésre vagy képes?!
HOL VANNAK A KONKRÉT HAZUGSÁGOK? Vagy talán csak nem te hazudsz?!
49
Tájékozatlan vagy, és olvasni sem tudsz. Hazugság az elhallgatás, az olvasó tájékozatlanságára építő fogalmazás is. Jól tudja ezt a 444 meg többi is, ebből élnek.
És a hozzád hasonlók be is veszik örömmel.
Látom, a betanításnál beragadt neked a személyeskedés gomb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!