"Én meg remélem, hogy a hungárián belül 1000 forint lesz egy óra 0-24-ben a hét hét napján.
Nem kell wc-re is kocsival menni, fel kéne fogni már végre!"
Csináld, napi 24 órára senki nem fizet 24ezret, inkább beáll egy fedett parkolóba, ami sorompóval zárt, sôt bérpeteket is lehet venni.
#10
Te aztán nagyon okos vagy :D
Hol is kezdjük? Nem kell senkit se tuszolni a bkv-n, tudom mert én azzal járok. Forgalmas környékén ráadásul.
Kong az ürességtől bringasáv? Miért nem mész akkor bringával? Tiéd lenne az egész üres sáv.
Életveszélyes a bringázás? Igen, a sok agresszív autós miatt az tud lenni. Nem kéne állat módjára vezetni.
Kipufogó gáz miatt egészségtelen? Nem kéne tán annyi embernek a dugóban ülnie, mehetne mindenki bringával és BKV val akkor nem lenne akkora szmog.
Tehát összefoglalva, mindenről az autósok tehetnek. Szóval megérdemelnék a város központi területén az 1000 forintos parkolási, dugó és behajtási díjakat.
Mondom ezt úgy, hogy nekem is van autóm. Amit akkor használok csak ha nagyon muszáj.
Fizető övezetben lakók évi 2-3ezerért használják garázsnak a közterületet.Mások pár óra várakozásért fizetnek ennyit,garázst építenek,vásárolnak,bérelnek.
Vannak kerületek ahol építmény adót fizetsz a saját tulajdonod után + közös költség stb.
Jelképes 10-20 ezret kifizettetnék velük is havonta.
#14 jó ötlet.
Havi egy BKV bérlet árát kéne beszedni érte.
#13/16
Akkor átfogalmazom a mondanivalómat, hátha így nem értesz bele valami teljesen mást, mint amire gondoltam:
Én A-ból B-be akarok minél hamarabb eljutni, és szerintem az a jó városvezetés, aki segít ebben nekem. Biciklis közlekedés szerintem élhetetlen BP-n (veszélyes, nincs parkolóhely biciklinek és egészségtelen), szóval nem hozott létre a városvezetés egy széles köröknek elfogadható alternatívát közlekedésre, de ennek ellenére egyet tönkretesz a szegényebb réteg számára minden intézkedésével (30-as sebességkorlát terv, bicikliutak autósávok helyére, drága parkolás). Ezek az emberek tömegközlekedésre kényszerülnek, viszont azon semmit nem fejlesztettek annak ellenére, hogy nagyobb terhet hárítanak rá.
Én közlekedek bármivel, de azt szeretném, hogy kényelmesebben közlekedjek (fejlődjünk valamerre). Tehát autók esetén kevesebb dugó, bicikli esetén kisebb életveszély, tömegközlekedés esetén pedig jobb infrastruktúra. És azt látom, hogy az autósok kárára nem fejlődött arányosan a másik kettő, ezért ROMLIK a közlekedés Pesten. A kerékpárutak fejlesztésére a főváros is költi az EU-s milliárd forintokat, viszont hanyagul és átgondolatlan módon égetjük a pénzt egy átmenetileg is csapnivaló megoldásra, amire nagy büszkén hivatkozik mindenki, hogy hány 100 km bicikliutat adtak át, közben meg szinte SENKI nem használja őket, mert nincs jó terv a kerékpáros infrastruktúrára, csak agyatlan festegetés.
Kicsi off kerékpársávokról:
Fáj a szívem azokért a milliárdokért (is), amit arra ad az EU, hogy biciklizhessek a fővárosban, közben meg a pénz eltűnik és alig lesz jobb a kerékpáros helyzet. Felvázolom, hogy szerintem mi történik: van egy tervező (csapat), lehetetlen sok munkát kapnak, pár délután alatt összefirkálnak valamit, mert van egy főnökük, aki sürgeti őket, hogy holnap délutánra legyen kész minden (is), a többi nem számít, mert jövőhéten kell fogni neki dolgozni, mert a főpolgi vagy az alpolgármester vagy akárki ezt akarja, mert kell még a kampányra az elkészült munka. Van néhány kivitelező is, aki zsebre kap annyit, hogy mindenre rábólintson és egy milliárdos munkát összecsapnak 1 hónap alatt, azt a pénzt, amiből TISZTESSÉGESEN ellehetett volna végezni a munkát felveszik, bár fél év kellett volna rá, de a fél évnyi pénz az eltűnik valaki zsebében és a naaaagy EU-s projekt pénzestől, mindenestől el is van baxva örökre egy elfuserált megoldással ami semmire nem jó.
#17
Tipikus autós mantrázás.
Nem fog a városvezetés segíteni neked eljutni gyorsabban a ből b be. Tudod miért? Mert nem tud. Nincs hely ennyi autónak vágod? Mert minden hülye azt hiszi, hogy neki muszáj mindenhová egyedül a rohadt kocsijával menni. Ha a körúti házakat ledózerolnák és 2*4 sávos autópálya épülne oda azon is dugó lenne 2 hét múlva mert még több hülye menne oda kocsival.
Ki kell szorítani őket. Ez van. Ha csóró vagy és nem tudsz fizetni majd érte akkor mész gyalog vagy BKV val.
"Biciklis közlekedés szerintem élhetetlen BP-n (veszélyes, nincs parkolóhely biciklinek és egészségtelen"
Na ez még mekkora butaság.
Miért veszélyes? Nincs parkolóhely bicajnak. De elég sok van, mondjuk lehetne több, szerencsére ez nem nagy pénz.
Rossz a levegő? Igen, az. Mert minden hülye mindenhová kocsival jár, mint ők te is.
Tedd le a kocsit, tegyél valamit annak érdekében, hogy jobb legyen a levegő!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!