Ilyen strukturát támogatnál az oktatásban?
középiskola
Heti 25 óra napi 5 óra
1.matek
2,tudomany ami fizikat kemiat biologiat és infot tani
3,idegen nyelv
4,tarsadalom tudomanyok(irodalom,töri,pénzügyi ismeretek, jogok stb)
5, Szabadon választható:info,matek,biosz,foci,kézi,kosár,tánc stb.
Lenne maximum 25 óra amiből 5-öt a gyerek választ és minden tanitasi nap 9 kor kezdődne
Házi feladat nincs
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mert tán nem az?
Aki iskola helyett klíma agyhalálos tüntire küldi a gyereket az bizony áruló.
MI HAZÁNK
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
name 01
Az lehet, hogy a 16-os kommentedet te csak viccből írtad le, de Magyarországon tényleg van egy igen vastag társadalmi réteg, amelyik így gondolkodik. Ez pedig rettenetes.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én általánosban 25, középiskolában 30 maximum órát vezetnék be, ha a gyerek úgy kívánja és nem a szülei, nem a tanárai akkor lehet egy-két plusz.
Egyébként szerintem 6 probléma van az oktatási rendszerrel:
1. Túlterheltség. Ezen nincsen mit magyarázni. Erre az a megoldás az óraszámok csökkentése, 9-kor kezdés.
2. Tanárok alulképzettsége. A tanárok nincsenek felkészítve arra, hogy mit kell csinálni akkor ha egy gyerek mentálisan beteg (ez se egy szitokszó ^^), különc. Pszichológiailag se kapnak semmit (legalábbis nem érződik): nem tudnak eredményesen motiválni, a büntetés a megszégyenítés, ha a kölök éppen rossz hangulatban van akkor is elvárt a 167%-os teljesítmény.
Ehhez hozzá jön az, hogy néhány tanár (bár ez nem többség) atyaúristennek képzeli magát, és indokolatlanul büntet, kipécéz egyes embereket.
3. A diákok többsége utál iskolába járni. Elég erős tapasztalat, négyből egy gyerek mentális betegségekkel küzd, ami 25%!
4. Az oktatási rendszer még mindig nem realizálta, hogy már nem a tanárok az elsődleges információforrások, hanem az internet. Így a tanár már csak a segítőtársa a gyereknek, ami nem feltétlenül rossz.
5. Általánosítás. Ugye van a kerettanterv, és az abban leírtakat kell megtanítani (ez is egy hulladék). Azonban ha a gyerkőcnek ez túl könnyű/nehéz, akkor semmit nem kezdenek vele.
6. Kompetenciaoktatás hiánya. Jó esetben össze lehetne kötni mondjuk a matekot és a logikát, történelmet és az összefüggéseket (és azok felismerését) stb, de ez nem történik meg. Problémamegoldás, asszertivitás, ilyenekről egy szót sem mondanak, pedig ez a tényleges tudás.
Az pedig egyenesen vicc, hogy valakik ebből képesek politikai kérdést csinálni. Az a jó az államnak, ha minél okosabbak az állampolgárai, mivel a jól képzett munkaerő többet ér, mint egy egyszerű szalagmunkás (és többet is adózik).
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!