Németországban a VW gyár leépítése a cég hibája hogy ez történt vagy a német politika inkább a hibás?
https://www.youtube.com/watch?v=WmGOTRFwYjk
Mindenki a másikra mutogat. Az állam azt mondja hogy nem tettek eleget hogy átálljanak az elektromos autógyártásra, a cég szerint nincs annyi kereslet az elektromos autóra.
Kinek van igaza?
Az elektromos autók utáni kereslet zuhant nem csak a vw esetében. A jelenlegi aksik még nem alkalmasak, h hosszútávú utakat kibírjanak. Plusz az aksi élettartama kb. 100.000 km utána az aksi csere a kocsi ára.
Sokan a támogatások miatt vettek második autónak elektromost. Támogatás leállt, piac megtelt. Ez nem csak Németországra igaz, hanem ránk is. Illetve a norvégekre is, etc.
"Az EU-ban nincs igény mini autókra"
Tévedés, pl Magyarországon lenne kereslet ezekre biztosan. Többek között én is vennék ilyent. Max 100km hatótáv, kis méret, könnyű kisautó. A nagyobb távokra meg ott a benzin/dízel.
Sokkal élhetőbbek lennének a városok ha kizárólag ilyenekkel lennének tele, nem idióta "zöld" városi terepjárókkal meg olyanokkal, akik nem képesek bánni a nagy autóval, de hely az legyen...
"Ez nem csak Németországra igaz, hanem ránk is. Illetve a norvégekre is, etc."
Norvégiában a kutya nem vesz benzin/dízelmotoros autót, az újonnan vásárolt autók laza 80%-a elektromos, a maradék nagyrésze pedig hibrid. Pedig nem kis országról van szó, elég jelentős távolságok vannak arrafelé.
15#
A problémát az oldaná meg,hogy aki tehetné home officeból dolgozna.
Kb az a szó,hogy "csúcsforgalom" megszűnne.
Nem a plázába meg a Praktikerbe netán nyaralásra igyekvő emberrel van tele az út,hanem, akik dolgozni mennek.
13-asnak van igaza
A németeknek sokkal fontosabb volt a szivárványos örömittasság, a migráns wir schaffen das, a környezetet még jobban elmocskoló és drágább energiazöldítés, az Ukrajna pártisággal egybekötött katasztrofális szankciós politika, nomeg (ki ne felejtsük) a magyarok és Orbán állandó mocskolása, mint a saját jól felfogott érdekeinek képviselete!!!!
Ide vezet kérem szépen, ha veleki nem lát tovább az orránál!
#15
A tejesség igénye nélkül.
Renault Zoe
smart EQ fortwo
Dacia Spring
Opel Corsa E
Fiat 500 E
Peugeot e-208
Ezek mind kisautók, amilyet te vennél.
Csak már vége a beetetésnek, amikor az állam milliókkal szállt bele a vásárlásba és gyakorlatilag ingyen voltak tankolhatók.
Pénzért meg már nem olyan jó biznisz.
A Dacia Spring-en kívül ez mind 10+ millió forint, és mind egy szálig 100+ km, szóval nem városi autók. Minek fizessek 10+ milliót ha úgysem ezzel a szutyokkal mennék hosszabb utakra, csak a városban kell, ami napi 50km és max 90 km/h sebesség?
Gondolom sokan vannak így ezzel. Amíg nincsenek 5 millió körül ilyenek (újan! - a haldokló aksis használtat inkább nem próbálnám ki), addig szmog és zaj lesz a városokban. Kell a bánatnak az ülésfűtés, csak legyen egy szaros klíma meg bírja ki legalább 10 évig (ne essen szét a kátyúban), akkor talán költséghatékony.
#20
De legaláb fagyban is meg van az a 100 Km.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!