Kezdőoldal » Politika » Külföldi politika » Németországban a VW gyár...

Németországban a VW gyár leépítése a cég hibája hogy ez történt vagy a német politika inkább a hibás?

Figyelt kérdés

https://www.youtube.com/watch?v=WmGOTRFwYjk


[link]


Mindenki a másikra mutogat. Az állam azt mondja hogy nem tettek eleget hogy átálljanak az elektromos autógyártásra, a cég szerint nincs annyi kereslet az elektromos autóra.

Kinek van igaza?


szept. 9. 06:14
1 2 3
 1/23 anonim ***** válasza:
72%

Hogy jön ide a német állam?

A VW egy tőzsdén jegyzett részvénytársaság, amiben nem a német állam dirigál, hanem a cég menedzsmentje.


Ha ők úgy látják, hogy nem kell annyi aksi kapacitás, mert nem lehet eladni, akkor úgy látják. Vagy igazuk van, vagy nincs.

szept. 9. 06:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/23 anonim ***** válasza:
82%

Valóban nincs akkora kereslet elektromos autókra, egy mesterségesen kierőszakolt váltás volt ez az autóiparban.

Az állam hibája ebben van, hogy nem hogy nem védte meg az egyik legfontosabb iparágát, de ezerrel tolta bele a német vezetés egész Európát a túl korai váltásba.

Ahogy az állam hibája abban van, hogy ma sem éri meg elektromos autót használni még azoknak sem akiknek saját napeleme van. A német háztartások jelentős részében van napelem, lenne olyan áram, amit a tulajdonos kedvezően tölthetne a kocsijába, de nem csak hogy ezt nem teszi a német szabályozás elérhetővé, az elektromos áramért már alapból sokkal többet kell fizessenek a háztartások, mint pár éve.

Az erőszakos környezetvédelmi szöveggel megtámasztott váltás az autóiparban pont ezt célozta korábban, hogy ott van a sok napelem, majd olcsóbb lesz az áramot "tölteni" a kocsikba a benzin meg gázolaj helyett, EZÉRT tömegesen fognak majd átállni elektromos autózásra. A németeknél ez reális kép is volt, hiszen ők sokkal gyakrabban vettek új autót, miért ne lehetett volna a család egyik kocsija már elektromos mostanra.

Azonban belementek az ukrán háború finanszírozásába is, meg közben túl gyorsan akarták az autóipari váltást is és a saját energia termelésüket is taccsara tették, az elektromos áram ára is az egekbe került.

Ez kb. olyan, mint amikor bedobod egy társaságban, hogy jöjjenek pont oda bulizni, mert mindenki majd ingyen piát kap. Az elsőre jól hangzik, csak aztán valahogy nem sikerül azt az ingyen piát ingyenessé tenned, hanem sokkal többe kerül majd, mint előtte, leülni sem lehet, mindenkinek állnia kell, majd még ki kell fizetniük mások piáját is, hiszen azok tényleg ingyen isznak a kontójukra.

szept. 9. 06:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/23 anonim ***** válasza:
56%
Ez egy cég, semmi köze hozzá az államnak. Egy cég sikere nem múlhat állami támogatásokon meg ígéreteken.
szept. 9. 06:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/23 anonim ***** válasza:
69%
Az állam nem mondhatja, hogy semmi köze hozzá, mert ők szabták ki az erőltetett menetrendet, és ők szüntették meg a támogatást. Továbbá a szankcióháborúval ők fojtották meg a gazdasági növekedést.
szept. 9. 07:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/23 anonim ***** válasza:
45%
Az EU dilettáns szabályozásai a hibásak.
szept. 9. 07:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/23 anonim ***** válasza:
42%
Milyen jó hogy a fidesznél a magyar gazdasági problémák, a német gazdasági problémák, a magyar belpolitika és külpolitika, minden brüsszel hibája... ahhoz képest hogy mi erős szuverén nemzet vagyunk... :D
szept. 9. 07:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/23 A kérdező kommentje:

1; 3: a többi válaszoló megadta a választ amit köszönök nekik, és igen, itt az államot olyan ügyben értem hogy a szabályozásokat ők hozták és konkrétan én is a zöldítésre gondoltam.

azért a gázvezeték felrobbantása is veszteség az államnak valószínű ez is szerepet játszik, és itt megint az államot venném elő hogy nem veszik elő az akció "tulajdonosát".

de köszönöm az eddigi válaszokat.

szept. 9. 07:11
 8/23 anonim ***** válasza:
70%
Kissé átgondolatlan ez az e-autó téma, itt lehet a hiba.
szept. 9. 07:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/23 anonim ***** válasza:
60%
Lenne kereslet az elektromos autókra, ha nem csak és kizárólag még az átlag német által is megfizethetetlen luxusautókat gyártanának... Talán kissé túlbecsülték az elektromos luxusautók keresleti oldalát... A kínaiak csinálják jól, ugyanis ott vannak városi kisautók is a kínálatban, pont amire szükség lenne Európában is.
szept. 9. 07:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/23 anonim ***** válasza:
75%

11#


Kína a végletek országa.

A legtöbb német gyártó "nyújtott" tengelytávú autót forgalmaz Kínában.Fogják az EU-s változatot és beletoldanak 10-15 centit, mert ott azt szeretik.

De, mellette vannak mini autók is.



Az EU-ban más a helyzet.

Az emberek is nagyra nőttek valakik széltében, valakik hosszában.Emiatt elvárás,hogy kényelmes legyen az autó.Ehhez azért hely kell.

A kis autónak számítók, mint pl a Clio már rég meghaladta a régebbi Golfok méretét.



Az EU-ban nincs igény mini autókra, az USA-ban meg főleg nincs.

szept. 9. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!