Elektromos autó, és a többi zöld hülyeség helyett miért nem tisztítják inkább ki a Dunát, és a többi folyót?
Elképzelésem sincs, hogyan lehet ennyire mocskos. Történt egyáltalán valami javulás az elmúlt 10-20 évben?
Nem értem ez hogyan lehetséges, amikor a gyárak környezeti szennyezése már szinte 0. Pl. a cementgyárak környékén 20-30km-es környékét régebben beborította a por, most meg szinte semennyit sem bocsájt ki. Minden környezetkímélő lett, akkor mégis mitől koszosak a vizeink?
#11: A hybridből ugyanúgy elfogyhat az üzemanyag és a töltöttség is. Ez nem valós magyarázat. Hatótávpara is csak addig van, amíg nem szokod meg, pár hónap e-autózás, és ez megszűnik.
Magyarországon azért nem túl gyakori az, hogy sok órát vesztegelj egyhelyben autópályán (vagy máshol). Addigra meg úgyis jön az SMS, hogy ülj át egy másik autóba (akkor meg még szinte nem is volt elektromos autó).
8.: Csak a számba akarod adni, amit te feltételezel. Ez ugyanolyan, mint teszem azt nem tetszik a meleg felvonulás, és abból azonnal az jön le a liberálisoknak, hogy homofób vagyok.
Én annyit állítottam, hogy a "zöld" autó az minden, csak nem környezetbarát. Egy valóban zöld autó ott kezdődne, hogy egyszerűen szerelhető, nincs telerakva minden szarral. Mondjuk egy alto 800, ami Indiában 1.7 millió forint, nincs benne klíma, mindenféle haszontalan baromság, ami nem létfeltétel. Persze erre nyilván azt fogják mondani, hogy igénytelen vagyok, de azok a jó tanácsok, hogy kevesebbet fürödjünk, mosás helyett rakjuk ki szellőzni a ruhákat, azok persze teljesen rendben vannak.
Szintén a jellegzetes képmutatás, hogy az elektromos autónál nem számolják a gumikopást, a belsőégésűnél pedig igen. Így hazudoznak a zöldek, ilyen erkölcsi szinten állnak. Pedig a gumikopás a nagy teljesítményű dögnehéz suv-oknál az egeket veri. Itt nem olvasta senki sem, hogy 5-10 ezer kilométerenként lehet cserélni a gumikat? Ez is mennyire környezetbarát már, főleg pénztárca, egy amerikai is panaszkodott a cikkben, hogyha tudta volna, fél évenként 500 ezret kell otthagynia gumikra, akkor nem vette volna meg. Igen, ez csak az elektromos autók egy rétegére vonatkozik, mielőtt megemlítené valamit.
Szóval ennyit a zöldekről. Morálisan hihetetlenül mélyen vannak, a sötétzöld köd aztán mindent ver alulról, nem véletlenül van annyira összefonódva a liberálisokkal. Jellemző rájuk, hogy a nagyvállalatokat valahogy sosem csesztetik, csak a kisemberek ellen indítanak hajtóvadászatokat, mert valahogy a gyengébbnek tűnőeket mindig támadják. Erre is nyilván írná mindenki, hogy mekkora hülye vagyok, ilyen nincs, paranoiás vagyok, ezért ezt megelőzendő írom, hogy benne vagyok biciklis csoportokban, és főleg a budapestiek arról panaszkodtak, hogy boszorkányüldözés folyik ellenük. Merthogy a bicikli gumi mennyire tönkreteszi az erdőt. Emlékszem egy posztra, cikk is született róla, szóval arról szólt, hogy bringások egy erdőben lévő igencsak szemetes helyet (nem akarom azt írni, hogy szeméttelep volt, mert nem emlékszem rá biztosan, de valószínűleg az volt) kitakarítottak, bringapályát építettek, és egy srác írta is, méregzöld patkányoknak hívta őket, és a munkájukat akarták tönkretenni, kiforgató liberális stílusú cikket írtak róluk. Hazudva, csúsztatva, tényeket mellőzve, tipikus nyugati zöld-liberális stílusban. És ez a valóság, ha hiszitek, ha nem. Nekem itt lett elegem ezekből az álkörnyezetvédőkből, pedig én nagyon környezetbarát vagyok. Nekem ez kellett ahhoz, hogy megszabaduljak a hazug maszlaguktól, és elkezdjek kritikusan állni hozzájuk. Ilyenkor elkezdi látni az ember a tényeket. Persze ez azoknál nem fordulhat elő, akik áhítattál csodálják őket.
#13
Pedig az elektromos autó valóban környezetbarát, most már az akkumulátorok is ebbe az irányba fejlődnek.
Amiket kitalálnak elektromos "segítő" fejlesztések, azok bizonyos szint felett már valóban túlzások, de ez nem önmagában az elektromos autók velejárója, benzines/dízel autókba is simán beleteszik... ez a fajta jövő nekem sem tetszik.
Nem tudom, elektromos autóknál miért nem számolnak gumikopást, az ugyanúgy jelen van, sőt, elektromos autóknál kimutatható, hogy a gumi súrlódása is megjelenik veszteségként (benzines/dízel autóknál ez a veszteség eltörpül), így sokszor lágyabb gumikat kap az elektromos jármű, ami gyorsabban is fog emiatt kopni.
A SUV egy külön kategória, egy rossz irány.
Megemelték az autók homlokfalát, ezzel sokat rontva a fogyasztáson, majd szeretnék elérni, hogy nagy teljesítményű legyen és kevesebbet fogyasszon... ezek egymás ellen dolgoznak.
Érdemes azért mögé nézni a dolgoknak, nehogy a sötétzöld ködből sötétszürke legyen.
Némileg
Némileg úgy tűnik, a liberális szót szitokszóként használod, ami némi befolyásoltságot sejtet.
Ne úgy írjuk le a világot, hogy a liberális alapvetően rossz, ahogy a konzervatív sem feltétlenül az.
...de remélem, illiberálist nem keverünk ide, mert az valami teljesen másról szól, és teljesen más kontextusban emlegeti az ún. "liberális" világot.
"Csak a számba akarod adni, amit te feltételezel. "
Miért akarnék bármit is a szádban adni? Írtál egy félreérthetőt, amit azóta sem magyaráztál meg. Mit értesz az alatt tehát, hogy egy elektromos autó legyártása alatt mennyi kőolaj megy pocsékba? Pl egy belsőégésűhöz képest? Mennyi?
"Ez ugyanolyan, mint teszem azt nem tetszik a meleg felvonulás, és abból azonnal az jön le a liberálisoknak, hogy homofób vagyok."
Hát ha egybitesen gondolkodsz, akkor biztos így van. Miért gondolod, hogy más egy bites? Esetleg többet nem ismersz?
"nincs benne klíma, mindenféle haszontalan baromság"
Nekem egyik kényelmi extra (vagy éppen már alapfelszereltség) sem haszontalan baromság. Persze igazad van, busszal, bringával és 60 fokos autóban megdögleni zöldebb, ez tény, én ezzel nem is szeretnék vitatkozni. Ugyanakkor zöldség ide, zöldség oda, a kényelmet szeretem.
"Szintén a jellegzetes képmutatás, hogy az elektromos autónál nem számolják a gumikopást, a belsőégésűnél pedig igen. "
Mutass már valamit, ahol egy ÖSSZEHASONLÍTÁSBAN az egyiknél számolják, a másiknál nem. Köszönöm.
"Pedig a gumikopás a nagy teljesítményű dögnehéz suv-oknál az egeket veri. "
Ez hogy jön ide? Az SUV-k nagy része belsőégésű motorral van szerelve. Hogy jön ez a probléma az elektromos autókhoz?
"Persze ez azoknál nem fordulhat elő, akik áhítattál csodálják őket"
Mennyi tapasztalatod van elektromos autókkal? Olvastál már róluk? Láttál már zöld rendszámot? Vezettél már hybridet? Esetleg elekromosban ültél már utasként? Vezettél már valaha elektromos autót? Használtál valaha elektromos autót? Fenntartottál valaha, azaz használtad tartósan? Egyáltalán jogsid van, vagy a 30l fogyasztású buszról irigykedsz? Bocs, de az írásaidból leginkább ez utóbbi jön le.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!