Kezdőoldal » Politika » Hadsereg, hadvezetés » A T90 és az összes orosz...

A T90 és az összes orosz haditechnika miért van ennyire felmagasztalva a HírTV-n és az egyéb kormánypropagandában?

Figyelt kérdés
Ha a T90-et vagy az orosz BMP-ket valami súlyosabb csapás éri, akkor felrobbannak és az egész személyzet odavész. Ugyanez egy Abramsnál, Leopardnál, Bradleynél annyit jelent, hogy nem robbannak fel, és a személyzet is megmenekül.

júl. 13. 09:06
1 2
 11/15 Jeffrey Spender ***** válasza:
23%

# 9


A válaszod az mérhetetlen rosszindulat, és butaság keveréke.


A T-64A/B, a T-72-es, és a T-80-as lehetséges ellenfelei az M48 - M60-as Patton, a Leopárd 1-es, és a Chieftain voltak.


A három orosz harckocsi az többrétegű, kombinált, kompozit páncélzattal bírt, addig az a három Nyugati meg homogén acélból voltak.


Az M48 - M60-as Patton a lőszert az egész teknőben szétszórva, össze-vissza tárolja.


A Leopárd 1-esnek van egy nagyméretű sofőr melletti lőszertárolója, és azután meg a toronygyűrűben álló helyzetben további lőszerek.


A Chieftain az meg a torony alatt tárolja a lőszerét.



Az orosz harckocsik meg a torony alatt tárolják a lőszer egy részét, 22 / 28-at.



1980 - 88 között Irak - Iránban összecsapott a Chieftain és az M60-as Patton az T-55-ös, a T-62-es, és a T-72-es harckocsikkal.


A 900 Chieftain-ből 700 odaveszett. A 450 M60-as Patton-ből 300.


Ezzel szemben az 1,038 T-72-esből mindössze 60 példány, azokat a másik harckocsik nem is tudták kilőni, csak a nehéz páncéltörő rakéta + a harci helikopterek.



Napjainkban:


- a Challenger 2-es a torony alatt tárolja a lőszerkészletét


- a Leopárd 2-es a sofőr mellett tárol 28 lőszert, és a torony hátulsó részében meg 16 darabot


- az Abrams az meg a torony hátulsó részében tárol 32 lőszert



Szerintem a sofőr melletti lőszertároló (Leopárd 2-es) vagy a torony alatti tárolás (Challenger 2) semmivel nem jobb, mint az orosz módszer.

júl. 13. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 Jeffrey Spender ***** válasza:
40%

# 10-es


Érdekes, amit írsz, de azért a valóság is néha más.


Olyan is történt Irakban, hogy az RPG-29-es, a legerősebb orosz páncéltörő rakéta telibe kapta az M1A1 / A2-es Abrams-et, a toronyban


- 2-en meghaltak,


- 1 fő súlyosan sérült, de túlélte,


- és maga a sofőr, aki a teknőben fekszik, az semmit nem érzett az egészből, és nem szenvedett sérülést


- és az Abrams nem kapott lángra.



Akkor olyan is volt, hogy a Challenger 2-esnél a sofőr súlyosan sérült, és a többi három tag meg könnyű és közepessel úszta meg az RPG-29-es átütését.


A szóban forgó Challenger 2-es azért nem kapott lángra, mert nem málháztak be lőszert, különben az is lett volna, akkor 4 / 4 halott lett volna.



Ukrajnában bevetették a Challenger 2-est, 1 példányt kilőttek, azt nem tudni, hogy mivel, gondolom, elsőnek drónt kapott a motortérre, attól kapásból megállt, olyankor automatikus gépelhagyás, a többit bevégezte a Kornyet, és úgy kiégett a Chally, hogy már csak ócskavasnak lett jó.


Az eset óta a többi, 13 példányra lecsökkent Challenger 2-est abszolút nem vetették be, letiltották a bevetésüket.

júl. 13. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:

Szokás szerint ferdítesz


"A T-64A/B, a T-72-es, és a T-80-as lehetséges ellenfelei az M48 - M60-as Patton, a Leopárd 1-es, és a Chieftain voltak."


T-64 1964-ben rendszeresítették

T-80 1976-ban rendszeresítették


M 48 1952-ben rendszeresítették

M 60 1959-ben rendszeresítették

Chieftain 1960-ban rendszeresítették

Challenger 1983-ban rendszeresítették

Leopard 1 1965-ben rendszeresítették

Leopard 2 1979-ben rendszeresítették

M1 Abrams 1980-ban rendszeresítették


A páros úgy nézne ki

T-72 ment a Chieftain, Leopard 1, M 60


T-80 ment az M1 Abrams, Leopard 2, Challenger

júl. 13. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 Jeffrey Spender ***** válasza:
36%

A T-64-est a papírforma szerint 1964-ben rendszeresítették.


De ami T-64-est kiadtak 1964-ben, az minden téren teljesen rossz volt, ezért kitalálták, hogy teljesen újra nekifutnak a projektnek, és csináltak egy T-64A-t.


A T-64A-t prototípus szintjén 1967-ben valósították meg. Az előszériát azt 1969-ben gyártották le. A véglegesnek tekinthető állapot, és a széleskörű sorozatgyártás az 1972-ben lett jóváhagyva. A hivatalos rendszeresítése a T-64A-nak az 1973-ban volt.


Jónak jó volt a T-64A, de további gyermekbetegségektől szenvedett, ezért kellett csinálni egy T-64B-t is, az 1976-os.


A T-64-est azt 1972-től 1987-ig gyártották.



A T-64-es mellett előrukkoltak a T-72-essel is.


1968-as az első T-72-es protó. 1972-es az előszéria, és 1973-tól már sorozatgyártásban is van.


Karcev a hadereg alapharckocsijának szánta a T-72-est, mert a T-64-es rendre gyengélkedett.



Azonban a T-72-es sem váltotta be maradéktalanul a hozzá fűzött reményeket, ezért előrukkoltak a T-80-assal. A T-80-asnál is összehasonlíthatatlan különbség van a T-80B, és a T-80U között.



Ez a három harckocsi azonos páncélzatot, löveget, és autotöltőt használt, azonban motorizáltság, és megbízhatóság terén radikálisan különböztek.


A T-64-est ellendugattyús motorral tervezték, az nagyon rossz lett.


A T-72-es dízele az normálisan működött, azonban alacsony élettartamúnak bizonyult.


A T-80-as meg gázturbinás lett, repül tőle a harckocsi, jól manőverezhető, megbízható, és hosszú élettartamú.



Azonban az oroszoknál is mindenki tervezőirodának megvolt a kapcsolata a pártvezetésben, így mindegyiket elfogadták.

júl. 13. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 Jeffrey Spender ***** válasza:
36%

Konkrétumokkal mind a T-64-es, mind a T-72-es, mind a T-80-as ugyanazt a 125 milis 2A46 jelzésű harckocsiágyút használja, ugyanúgy képesek kilőni egy tetszőleges Nyugati harckocsit.


Azonban mindegyik az kismillió alváltozattal, és al-alváltozattal bír.


Meg előfordul, hogy oldalról találkoznak, és onnan mindegy.

júl. 13. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!