Nemzetközi szinten felpörgeti-e a megrekkedt Gripen eladásokat az a tény, hogy az ukrán fél megkapja és beveti a típust?
"Jó pénzért egy csomó nyugati érdekkörbe tartozó országból hozhatnak a gépekre már leszerelt, de elég fiatal és tapasztalt, repülni akaró "zsoldos pilótákat""
A repülés és az öngyilkos küldetés krvára nem ugyan az. A vadászpilóták még elég színvonalas illetményt kapnak, valószínű van egy stabil megalapozott életük. Nem fogják ilyen baromságért kockáztatni az életüket.
# Kérdező
Az F-16-os Falcon és társai azok nagysebességű, gázturbinás, fejlett műszerezettségű repülők, több millió dollárba kerülnek, minimum 30 millába, nagy felelősség a repülésük, a legkisebb figyelmetlenség / hiba miatt akár felszállás után 1 perccel is le lehet zuhanni.
A pilótának alkalmas orvosi minősítéssel kell bírnia, és egy alapszinten viselni a terheléseket, amik a repülés során fellépnek. 28 évesen kezdik a szakmát, és 40 - 45-esen "nyugdíjazzák" őket, vagy kerülnek át földi beosztásba.
Más vonatkozik egy szállítórepülő, és más egy vadászrepülő pilótájára. Akkor még jártasnak is kell lennie, kezdve a tök alap dolgoktól, mint a fel és leszállástól az olyan összetett dolgokig, mint a manőverezés, vagy a különböző fajtájú fegyverek alkalmazása, és mindezt egy hasonló képességű ellenfél ellen, vagy akár olyan ellen, aki minőségi fölényben is van.
Aki gyalogos akar lenni, azt saját szakállára megteheti. De F-16-os Falcon-t nem lehet vezetni megtanulni otthon a számítógépen a Lock On-t nyúzva. És a szintentartás sem mehet így. Csak állami keretek között, aktív állományban.
És a műszerészek kérdését hogy oldják meg ? És honnan szereznek alkatrész, nemhogy fegyver utánpótlást ? Az Ebay-ről ?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!