Mik a műszaki különbségek a t62 t64 t72 t80 t90 tankok között? És melyik a legharckepesebb tank?
A T-62-es az a T-54 / 55-ös legutolsó fejlődése. Homogén acélos harckocsi, 4 fővel, 115 milis löveggel, de Enigma kittel, vagy Kínaival, és a 125 milist beleerőszakolva másodvonalas harckocsinak elmegy.
A T-64-es teljesen új leszármazás, az szabadalmaztatta a többrétegű, kombinált, üreges, és kompozit páncélzatot. 3 fős, autotöltős, és 125 milist hordoz. A T-80-as az egyenesági utódja, a T-72-es meg egy jelentősen módosított T-64-es klón. A T-90-es meg a T-72-es továbbfejlesztése.
A T-80-ason megalapozott Objekt 640-es Black Eagle, és a T-84-120 Jatagán lennének a legütőképesebbek, azok voltak az APS tesztpadjai is.
#2
A harckocsikon érdemi védettséget és túlélőképességet olyanok jelentenek, mint:
- hermetikusan elkülönített lőszertároló, a testben nem szabad lőszert tárolni,
- újított ERA kazetta,
- és APS-ek
A T-80UK előbb kapta meg a Storát, mint a T-90-es prototípusa. A T-80U kapta megint az Aréna APS-t, mert a Stora elavult, és az Aréna nem tud, azt csak túlterheléssel lehet leküzdeni. A Soft-Kill rendszerek bezavarhatók, a Hard-Kill-ek nem.
Hermetikus lőszertárolója is a T-80U-nak lett, a Black Eagle sajnos elhalt, de az Ukrán T-84-120-asként továbbvitték. A Black Eagle halálozásában a gazdasági okok is szerepet játszottak, különben a 135 milisével szintlépés volt.
A Kontakt-5 ERA kazetta öreg, nem reagál a tandemes lőszerekre. Viszont a Nyizs / Nozs / Duplet igen.
És egy nagyon fontos kimaradt majdnem, a hátratolatási sebesség. A T-84-esek képesek 30 km/h-val rükvercelni, a T-90-es viszont 7 - 9 km/h-val, és az Ukrajnai harcoknál láthattuk, ez létfontosságú dolog.
Muszkasütő mind, korszerű rakétákkal szemben nincs esélyük.
Szegény fiatal katonák, borzalmas belegondolni milyen haláluk lehetett. Nem szimpatizálok az oroszokkal, de azt gondolom hogy a háború nagyon rossz és minden életért kár. Ezeknek a páncélja egyszerűen nem elég jó, nem Merkava szintű a személyzet védelme.
4# nem mert a szovjetek sose vigyáztak az embereletre .
Oroszok már kicsit jobban próbálkoznak de mivel a szovjet technika az alap.
Teljesen új technikára mint az armata meg nincs pénz.
Így marad ez
#4
A Merkavában van egy orrmotor, és csak a tornyára kapott kompozit ékeket.
Ez az M60-as Patton-nél sokkal jobb, de a T-64A vagy az FV 4211 Alumínium Chieftain-nél már nem. Nemhogy az Abrams.
Izrael eredetileg Chieftain harckocsit szeretett volna, hagyományos rendezésű, mint bármi más, a Merkavával ellentétben, de a Britek időközben megtagadták, a Patton-ökkel elégedetlenek voltak, és akkor Made-in-Hátsóudvar legyen a Merkava.
A Merkava az érdemben APS-el védett a páncéltörő rakéták ellen, azt csak 2010-ben kapta meg, mellette az Oroszok ismerik a technológiát, és az ő hülyeségük, hogy mondjuk az Arab Emirátusok kér a tőlük vett harckocsira, nekik felszerelik, de otthon megy a bűnös trehányság.
Érdekes hogy pl nagy páncélos ütközeteket nem látni Ukrajnában legfeljebb pár tank összecsapást
Nincsenek több 100 tankbol álló tankcsatak pedig a terep adot lenne hozzá.
Azért, mert Ukrajna egy korrupt maffiaállam, meg a Boldog Békeidőkre hivatkozva sokmindent, amit lehetett, kiárúsítottak, pl. volt 320 darab T-80U-juk, mindet lepasszolták Pakisztánnak 1997-ben.
A többi harckocsijuk sem látott modernizációt, ami meg igen, azt teljesen rossz helyen, fizetésképtelen Harmadik Világbelieknek, pl. Ugandának, Etiópiának, Bangladesnek vagy Thaiföldnek kínálták, és a 7 darab nagymodernizált T-64BV az nem fog semmilyen hatást gyakorolni az ütközetekre.
Nem csak az Ukrán harckocsizók, hanem az Ukrán légvédelem, és az Ukrán Légierő is nemlétezők, nem véletlenül a háború másnapjától egyből Nyugati Patriot légvédemi rendszerekért meg F-16-os Falcon vadászrepülőkért koldultak.
Olekszij vagy Szergej őrmester fizetése a minimálbért sem éri el, kilopja a bázison tartott T-64BV / T-72B harckocsiból a rézkábeleket, meg az optikákat. Eladja 2,000 dolcsiért, és meg van a betevő falatra valója. De egy 4 milliós eszközt tesz használhatatlanná.
Vagy az ellopott gázolaj, eladta 5000 ért, a 20 milliós légvédelmi rendszer meg lerohad az úton mert kifogyott a nafta. Aztán emiatt mert nincs légvédelem, az ellen légiereje csinálnak további 500 millió kárt.
A civil gazdasággal nem csináltak semmit, és akkor a sereg szétlopásával pótolják a betevőt, a harcképesség rovására, és a papírjelentések meg mindent elbírnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!