Kezdőoldal » Politika » Hadsereg, hadvezetés » Ha Hitler náci Németországa...

Ha Hitler náci Németországa és a császári Japán hadseregei Indiában találkoztak volna egymással, akkor (fellázítva és maguk mellé állítva a britek által elnyomott indiai lakosságot) legyőzhették volna a Szövetségeseket (Amerika, Anglia, Szovjetunió)?

Figyelt kérdés
Hatalmas élőerőre és nyersanyagokra rátéve a kezüket, ami biztosíthatta volna a háború megnyerését?

2022. jan. 29. 15:12
1 2 3 4
 21/35 Jeffrey Spender ***** válasza:
100%

# kürasszír


Jónak jó ez a lelövési arány, de amint hoztam azt a két hivatkozást, Gloster Gladiator-okra voltak rászorulva sokáig, a fejlett / modern Wildcat / Hurrican és a jóindulattal elfogadható Fulmar-ok később érkeztek.

2022. jan. 30. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/35 Jeffrey Spender ***** válasza:
100%

# kürasszír


A Stuka torpedóbombázásra felkészítésének megszakítása érthetetlen volt, amikor úgyis gőzerővel háborúztak.

2022. jan. 30. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/35 kürasszír ***** válasza:
22%

# 21


A Gloster Gladiator cseréje 1939-ben nagyrészt megtörtént a brit repülőgép-hordozókon egyfedelű

Blackburn Skua adász/zuhanóbombázó és Blackburn Roc vadász típusokra.

2022. jan. 30. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/35 kürasszír ***** válasza:
46%

# 22


A Stuka zuhanóbombázónak lett tervezve, kétséges, hogy torpedóbombázásra alkalmassá lehetett volna tenni.


A zuhanóbombázáshoz teljesen más műszaki jellemzők szükségesek egy repülőgépnél, mint a torpedóvetéshez.


Az amerikai és japán zuhanóbombázók sem voltak alkalmasak torpedóbombázónak, torpedókhoz külön típusokat kellett kifejleszteni.



A németek torpedóbombázója a kétfedelű Fi 168-es volt.

2022. jan. 30. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/35 kürasszír ***** válasza:
54%

[link]


Fi 167, nem 168


Jobban jártak volna a németek, ha ezt a típust gyártják.

2022. jan. 30. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/35 Jeffrey Spender ***** válasza:
100%

# kürasszír


Nem szeretnék ellentmondani, de tovább olvasva még mindig Gloster Gladiatorokkal voltak, és az Olaszok problémája, hogy a rendelkezésre álló időkeret alatt nem voltak hatékonyabbak / tempósak, és eshetőlegesen értesítették a Németeket, hogy nincs ellenállás, addig gyorsítottan kéne valamit csinálni.



Air power was the method chosen to attack Malta. The Regia Aeronautica began the aerial bombardment of the island from airbases in Sicily. On the first day, 55 Italian bombers and 21 fighters flew over Malta and dropped 142 bombs on the three airfields at Luqa, Hal Far and Ta Qali.[27] Later, 10 Italian Savoia-Marchetti SM.79s and 20 Macchi C.200s flew over the island, with no air opposition. At the time of these first air raids, the defending fighters on Malta consisted of obsolete Gloster Sea Gladiators, in the Hal Far Fighter Flight. Ten Gladiators in crates for transit were assembled and as no more than three aircraft flew at once, were called 'Faith', 'Hope' and 'Charity'. The pilots were flying-boat and other fliers with no experience of fighter operations. One Gladiator was shot down but the rest managed to shoot down several Italian aircraft.[28][29]


By the start of July, the Gladiators had been reinforced by Hawker Hurricanes and the defences organised into No. 261 Squadron RAF in August. Twelve aircraft were delivered by HMS Argus in August, the first of several batches ferried to the island by the carrier.



A zuhanóbombázás és a torpedózás mivel igényel másabb gépet ? Tudom, hogy teljesen más repülési profilban zajlik, mégis később lettek olyan típusok, melyek mindkettőt tudták, pl. a Hellcat zuhanórepülésben oldotta ki a 2 x 500-as bombáit, de ha kellett, a törzse alatti felfüggesztési pontra is ment egy torpedó, más nem, és nyílegyenes repülésben is hordozta és oldotta ki. Bár amint mutattad volt dedikált torpedóbombázójuk a Németeknek, megfelelő hatótávval, és az ő hülyeségük, hogy háborúztak a Földközi-tengeren, csak koncepció nélkül. Jelenből könnyű okosnak lenni.

2022. jan. 30. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/35 kürasszír ***** válasza:
54%

# 26


1.) Málta védelme nem a Gladiatorokon, hanem a brit Földközi-tengeri Flottán alapult.


Az olasz flotta számára öngyilkos misszió lett volna csatát vállalni Máltáért a haditechnikai fölényben lévő brit flottával. Később a Matapan-foknál vívott csata bebizonyította, hogy az olasz haditengerészet nem ellenfele a briteknek.


2.) A németek nem tudták volna segíteni az olaszokat, hiszen éppen zajlott az angliai csata, amit végül a Luftwaffe elveszitett, így nem lehetett komoly erőket átcsoportosítani a Földközi-tengerre.


3 ) A Hellcat elsősorban vadászrepülőgép, az amerikai haditengerészet soha nem vetette be a Hellcat-et torpedóval felszerelve nagy csatában a japán flotta ellen, erre az Avanger torpedóbombázókat használták.


A Hellcat-et komoly csatában nyilván azért nem használták torpedóbombázóként, mert erre a feladatra sokkal gyengébb volt az Avanger-nél.

2022. jan. 30. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/35 Jeffrey Spender ***** válasza:
100%

# kürasszír


A Németek több fronton tudtak háborúzni, részleges eredményekkel, ez 1942 / 43-ig ment, pótolni a veszteségeiket, és fejlődni. Angliánál az Emil változatú Messzerek, E-1 / E-3 / E-4-esek voltak, viszont Málta felett már E-7-esek, és Afrika felett F-4-es változatúak, és egy kevéske G változat is, azonos típuscsalád, de különböző gépek, olyan szintű különbségek voltak közöttük, mint a Spitfire-családon belül.


A Stukákra is ráfért volna ilyen irányú fejlesztés. Vagy ha a Stukák nem, a Fieseler Fi 167-esből gyárthattak volna nagyipari mennyiségben, nem pedig 14-et mindössze, azok lényegében a Swordfish német megfelelői lehettek volna, ha a Swordfish az elavult külseje ellenére meglepően hatékony volt



Miért volt, hogy az együléses vadászrepülőket, az Fw 190-est, a G.55-öst és az F6F Hellcat-et elméletileg torpedóbombázásra is alkalmassá tették, de végülis más típusoké volt a feladat ?

2022. jan. 30. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/35 Jeffrey Spender ***** válasza:
71%

Here is what Hermann Göring, commander of the Luftwaffe, told his American interrogators in Nuremberg in 1946:


“In 1940 we had a plan to seize all North Africa from Dakar to Alexandria, and with it the Atlantic islands for U-boat bases. This would have cut off many of Britain's shipping lanes. At the same time, any resistance movement in North Africa could be crushed. [Afterwards], nobody could have interfered in the Mediterranean.”

“The attack on Gibraltar was so methodically prepared by the Luftwaffe that, according to all human expectations, there could be no failure …There was only one unprotected airfield on the Rock. In 24 hours the Royal Air Force would have been forced off … and we could have battered it to pieces. This was a real task and we were eager to accomplish it.”


‘I urged [Hitler] to put these decisive considerations into the foreground and only after the conclusion of [the] undertaking to examine further the military and political situation with regard to Russia. For, if these conditions were brought about, we would be in a favourable position in the event of an intervention by the United States … Failure to carry out the plan was one of the major mistakes of the war.’



Field Marshal Wilhelm Keitel, a key architect of Hitler’s war strategy, said much the same to his interrogators:


‘Instead of attacking Russia, we should have strangled the British Empire by closing the Mediterranean. The first step in the operation would have been the conquest of Gibraltar. That was another great opportunity we missed.’

2022. febr. 1. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/35 kürasszír ***** válasza:
70%

# 28 # 29


BRIT ÉS NÉMET REPÜLŐGÉPGYÁRTÁS 1940-1941:



1940:

Német: 10 826 db

Brit: 15 049 db


1941:

Német: 11 776 db

Brit: 20 094 db


Plusz Nagy-Britannia még pár ezer darab amerikai repülőgépet is kapott.


Az angliai csatában elszenvedett német vereség döntően a németnél jóval nagyobb kapacitású brit repülőgépgyártás következménye volt.

2022. febr. 1. 00:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!