Fordulhatok fogyasztóvédelemhez ilyen esetben?(upc-vodafone)
Figyelt kérdés
Ha a UPC (mostmár ugye vodafone) internet megkötésénél emailre kértem a számlát de nem kaptam meg rendszer hiba miatt, fordulhatok fogyasztóvédelemhez? Jelenleg a my vodafonon se tudok regisztralni se emailre se sms re nem kapok kodot. Nincs is ilyen profilom. Most ha ezekutan szamolnak fel kesedelem miatt penzt ki a hibas?2022. febr. 17. 10:23
1/6 anonim válasza:
A rendszerhiba te vagy. Ha nem ertesz az internethez akkor maradj a csekknel es postan kerjed.
2/6 anonim válasza:
A Vodafonnál soha semmi sem szokott működni, hiába fordulsz te bárhová akkor sem fog.
3/6 anonim válasza:
Be is mehettél volna a vodafoneba, mivel nyilvan te is tudtad hogy havonta számláznak.
A vodafone app meg mindent is mutat.
Egyébként nem tudom milyen rendszerhiba, minden hónapban megkaptam a vodafonetól a számlát emailben.
4/6 A kérdező kommentje:
Mar nyilvan hivtam oket. Ok mondtak, hogy rendszerhiba es nem kaptam. Eddig megkaptam en is az emaileket.
2022. febr. 17. 10:47
5/6 anonim válasza:
Persze hogy fordulhatsz hozzájuk.
6/6 anonim válasza:
3-as vagyok, ha ők mondták akkor viszont nem fognak plusz költséget felszámolni
nálam valaki bénázott amikor megszüntettem egy előfizetést.. még 2 hónapig élt utána... de nem számoltak fel 1 forintot sem
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!