Ebben az esetben mi a teendő? Fordulhatok a Fogyasztóvédelemhez?
Figyelt kérdés
Tavaly Decemberben előfizettem az AVG vírusirtóra és egy AVG tisztítóprogramra. Kellett csinálnom egy rendszervisszaállítást és sajnos elveszett az aktiváló kódot tartalmazó sms. Megkerestem az AVG budapesti irodáját, ahol azt mondták, hogy nem küldenek kódot, mert nem lehet igazolni a vásárlást. Újra letöltöttem a két programot, de most csak ingyenesen használom, viszont kiírja mindkettő, hogy előfizetve. Részletes számlát is kértem és azon a két összeg is szerepel, telefonszámmal együtt. Így kaphatok jogorvoslatot?2017. jan. 28. 09:27
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!