Mit tegyek ilyen esetben? Várjunk a hétfőre? Vagy tudnék máshova fordulni a pénzemért jelen helyzet miatt?
Rendeltem egy gyerekágyat ami több mint 50.000ft volt
Lényeg.....gyerekektől az egyik dobozt sikerült kibontanom/kettő dobozban küldték/ és eszméletlen hiba csapta meg a szemem.Valószínű hogy leejthették és mint a rágógumi olyan anyaggal próbálták kijavítani.Gondoltam előfordul.
Párom hazaért és átnézte katasztrófális a helyzet!
-illesztések nincsennek rendesen össze illesztve/hézagok vannak kettő bútorlap között és ráadásul mivel átlátni rajta látszik hogy 2 tipni helyett csak egy van benne.
-3 féle színű az ágykeret
-ragasztóval is próbálták javítani itt ott
-kettő illesztésnél a bútorlapon nagy repedések vannak
-horpadásos egy két helyen
-csavarok helye nem jó helyen vannak fúrva
-festékmegfolyásosak
-darabok hiányoznak a bútórlap széleiből stb még sorolhatnám
Összes elem hibás.Állítom egy kiállítási darab is jobban néz ki kevesebb hibával!
Hozzá teszem nem kértünk ágyneműtartót és küldtek.
Ez a cég ahonnan rendeltem ők is úgy rendelik és az volt a válasz hogy grátis az ágyneműtartó a hibás elemeket cserélik.
Elolvastam a garanciát az áll benne hogy elsősorban cserélik ha nincs rá mód akkor pénzvisszafizetés vagy kapunk rá kedvezményt.
Őszintén megmondom nem sokat várok tőlük ha ilyet ki mertek adni a kezükből.Én inkább a pénzvisszafizetést választanám csak azzal bukott a 7000ft postaköltség de már az sem érdekelne mert katasztrófa.
Ha tudnék küldenék képeket is.
Ezt telepítsd képszerkesztőnek, ingyenes és nagyon jó, nekem is ez van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!