Mit tegyek ilyen esetben? Várjunk a hétfőre? Vagy tudnék máshova fordulni a pénzemért jelen helyzet miatt?
Rendeltem egy gyerekágyat ami több mint 50.000ft volt
Lényeg.....gyerekektől az egyik dobozt sikerült kibontanom/kettő dobozban küldték/ és eszméletlen hiba csapta meg a szemem.Valószínű hogy leejthették és mint a rágógumi olyan anyaggal próbálták kijavítani.Gondoltam előfordul.
Párom hazaért és átnézte katasztrófális a helyzet!
-illesztések nincsennek rendesen össze illesztve/hézagok vannak kettő bútorlap között és ráadásul mivel átlátni rajta látszik hogy 2 tipni helyett csak egy van benne.
-3 féle színű az ágykeret
-ragasztóval is próbálták javítani itt ott
-kettő illesztésnél a bútorlapon nagy repedések vannak
-horpadásos egy két helyen
-csavarok helye nem jó helyen vannak fúrva
-festékmegfolyásosak
-darabok hiányoznak a bútórlap széleiből stb még sorolhatnám
Összes elem hibás.Állítom egy kiállítási darab is jobban néz ki kevesebb hibával!
Hozzá teszem nem kértünk ágyneműtartót és küldtek.
Ez a cég ahonnan rendeltem ők is úgy rendelik és az volt a válasz hogy grátis az ágyneműtartó a hibás elemeket cserélik.
Elolvastam a garanciát az áll benne hogy elsősorban cserélik ha nincs rá mód akkor pénzvisszafizetés vagy kapunk rá kedvezményt.
Őszintén megmondom nem sokat várok tőlük ha ilyet ki mertek adni a kezükből.Én inkább a pénzvisszafizetést választanám csak azzal bukott a 7000ft postaköltség de már az sem érdekelne mert katasztrófa.
Ha tudnék küldenék képeket is.
Webáruházból rendelted?
Külföldi (szlovák?) webáruházból? Azzal egy ismerősöm is rosszul járt, hibás szekrényeket kapott, nem lehetett összerakni, hiányoztak elemek.
Mi két éve KIKÁ-ból szereztünk be bútort (11 db, kisszekrény, nagy szekrények, komód, íróasztal, ágyak stb.). Kihozták, összerakták nagyon gyorsan, azóta sincs velük semmi gond.
Képeket ide töltsd fel, aztán másold be.
Magyar webáruház de ők is úgy rendelik viszont azt nem tudom honnan.
Remélem azért vagy pénzt vagy normális ágyat kapni fogunk.
Próbáltam képet feltölteni nem engedi mert nagyon nagy felbontású.
Az ilyen webáruházak általában ebayről vagy hasonló oldalakról, kínából szerzik be a termékeiket, azért nem szívesen fizetik vissza az árát, mert sokszor maguk sem kapják azt vissza.
Mindenképpen hívd fel őket még ma (hátha nyitva vannak), ha nem válaszolnak, akkor hétfőn. Küldj írásbeli reklamációt is, ahol jelezd, hogy csak a pénzvisszafizetés jöhet szóba, és amennyiben nem hajlandóak közreműködni, a fogyasztóvédelemhez fordulsz. Ha postára adod az ágyat, tértivevénnyel tedd!
Jelezd azt is, hogy az áru sem minőségében sem kinézetében nem felel meg az ígérteknek, így szó sem lehet cseréről.
Leesésgátlós gyerekágyat rendeltünk.
Már beszéltünk velük tegnap és megígérték a hibás elemcserét.Azt mondták még nem volt ilyen problémájuk soha.Hétfőn felveszik velünk a kapcsolatot vagy is én fogom őket hívni már nyitáskor.Az ágyat úgy ahogy érkezett vissza küldjük hisz minden elem hibás.
Nincs képszerkesztő sajnos pedig örömmel megmutatnám mert iszonyú látvány
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!