Most kaptunk 300000 (! ) es számlát. Villanyóra gyári számot az Eon a számlán felcserélte. (2 db villanyóra:éjszakai, nappali) Kihez lehet fordulni panasszal, amikor nem én cseréltem fel a két óra számát a villanyórának hanem az eon egyik munkatársa?
Akkor a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulhatsz a panaszoddal. Ha gyors választ akarsz, akkor érdemes a sztoridat elküldeni [link] oldalra is. Az itt megjelenő posztokra hamar harapnak a szolgáltatók, illetve tudom ajánlani valamelyik kereskedelmi tévét is. Ők is szeretik az ilyen bakikat.
Sok sikert!
az elejétől fogva felcserélte? vagy csak most volt a csere, és ez az első ilyen számla?
ha már régóta jól vannak akkor egy előző számlával igazolhatod a cserét
én amúgy mennék a fogyasztóvédelemhez, és ezt be is jelenteném nekik, egy utolsó személyes beszélgetés keretében, illetve panaszkönyv de azonnal
neked is vannak jogaid! állj ki magadért!!
de egyébként meg jöjjenek ki személyesen ellenőrízni
Már voltak kint de csak leolvastak és azután jött a csekk ,
ugye a rosszul felvezetett órák után ,de még jönnek ki de akkor nem tudom hogy mit csinálnak
Nem értem..
Akkor az egyik számlarésznek negatívnak kéne lennie!
Hogyan is van ez? Nézd meg figyelmesen, mégegyszer.
Ácsi... Nem teljesen világos a sztori.
Van két órád, egy vezérelt és egy állandó.
Mi van a közműszerződésen? Milyen számokkal lett rögzítve az adott óra?
És most a nem vezérelt órán fizetsz vezérelt áramot, míg a vezérelt órán normál áramot? Szerintem ezzel jobban is jönnél ki.
Szóval nem teljesen világos, hogy mi a hiba.
Mindkét órán van fogyasztás?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!