Kezdőoldal » Otthon » Egyéb kérdések » Kaptam egy SMS-t elvileg az...

Kaptam egy SMS-t elvileg az MVM től erről a számról 06209000740, hogy munkát akarnak végezni egy bizonyos felhasználó helyen, illetve valami pinkóddal lehet a munkalapot elfogadni amit sehol nem találok az SMS ben. csalók?

Figyelt kérdés
Kaptam még egy SMS-t tőlük, időpont egyeztetésre. Felhívtam, és egy hölgy volt benne, aki érdekes módon a nevemet tudta, viszont ami furcsa volt számomra a vele folytatott beszélgetésből, hogy amikor mondtam ,hogy én nem tartózkodom otthon, akkor arra kezdett panaszkodni, hogy potyára jött oda és hogy nagyon drága neki a benzin, és őneki most nálam "villanyórát" kell cserélnie… Én úgy tudtam, hogy az ilyen üzemanyag költségeket az MVM állja. Most megbeszéltem velük hogy jönnek, hétvégén, viszont felhívtam az MVM-et és ők azt mondják, hogy semmiféle óra csere nincs folyamatban nálam, legalábbis ezt mondták 402 11 95-ös telefonszámon. Viszont holnap még föl fogom hívni a másik osztályt is amit mondott az ügyintéző hölgy, de nemtom mit csináljak?! Ha ezek tényleg csalók, akkor beengedjem őket? Hívjam a rendőrséget? Eleve mérőóra csere ügyében csak úgy sms ben értesítenek és hipp hopp előteremek? Vagy azért erről kapok emailt is vagy bármilyen levelet is hivatalosan?
nov. 12. 17:47
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
Telefonszamra googlezz rá. Kamu. Ha a hivatalos telefonon felgivod őket,és nem tudnak semmit erről? Kamu
nov. 12. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim válasza:
49%
Hackerek. Élőben se beszélj velük, mert feltartanak, és addig lenyúlják az adataid a telódról.
nov. 12. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%
Csalók, ne beszélj velük többet és ne is engedd be őket. Az MVM-nek szólhatsz, hogy tudjanak róla. Máskor ha gyanús SMS-t kapsz, ne azt a számot hívd fel, hanem a központit és akkor kiderül, hogy valóban lesz-e mérőóracsere vagy kamu az egész. De amúgy jól érzed, ilyen ügyben valóban nem SMS-ben keresnének.
nov. 12. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:

Probléma az, hogy a központi számot három nap alatt tudtam elérni, úgyhogy egy ember is beszéljen velem, ne pedig szét kapcsoljon vagy én nyomjam le mert 2 órát-t várok :(


Az ügyintéző nem látott semmiféle mérőóra cserét, nem lehet hogy folyamatban lenne, több helyen megnézte, viszont meg adott egy másik számot hogy még ott is kérdezzem meg, ezt holnap fogom megkérdezni!


Viszont tudták hogy hova kéne menni, tudták az utcát de nem tudták a házszámot! Nem tudták a címet pontosan! Ez azért ijesztő!

nov. 12. 17:59
 5/11 anonim ***** válasza:
100%
HA valamit hivatalos hely akar, az levélben teszi, nem telefonon, és nem sms-ben.
nov. 12. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
nov. 12. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
100%

Nekem a nyáron egy olyan sms-t küldtek, hogy "Már harmadik alkalommal próbálkoznak. Amennyiben a mai napon sem tudnak bejutni a siófoki ingatlanomba, akkor kikapcsolják a villanyt".

Nagyon megrémültem, mert mindkét fagyasztó láda tele alapanyagokkal, továbbá az egész lakást átalakítattuk tavaly, nincs gáz, nincs távhő, minden csak tisztán áramról üzemel.😲


Aztán elgondolkodtam:

mióta az eszemet tudom Miskolcon élek, és soha nem volt balatoni ingatlanom.🤣

nov. 12. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
Neked is ugyan erről a számról küldtek?
nov. 12. 21:32
 9/11 anonim ***** válasza:

Én már minden hivatalos telefonra automatikusan megmondom, hogy hivatalos ajánlott levél.

Semmi másra a fülem botját nem mozdítom.

nov. 13. 07:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Unalmas és egyben idegesítő is amikor ehhez hasonló sms-ek, telefonok és e-mail-ek érkeznek.

Természetesen mindegyik "kihagyhatalan" ajánlat, és "soha vissza nem térő" kedvezményeket ígér.

Számomra a csúcs, a néhány héttel ezelőtti üzenet-cunami volt.

Pár nap alatt 5.sms, 3.telefonhívás, és 4.e-mail szólított föl arra, hogy:

- azonosítsam magam

- üssem be a TPIN nyitókódot

- hogy küldjem el a belépési jelszót

- digitalizáljam a kártyámat

- stb.

Egyikre sem reagáltam -nem tudva hogy miről van szó- de másnap, jött a folytatás:

-örömmel értesítettek, hogy érvényesítették (!) a kártyámat

-tájékoztattak, hogy 300 e. Ft hitelre jogosult vagyok

-jóindulatúan figyelmeztettek a kiber-visszaélésekre

-előre vetítették a pontgyűjtő rendszerük előnyeit

és végül:

dobpergés->...->...->

-felszólítottak hogy a hófordulónap elteltével a tartozásom 590Ft., amit záros határidőn belül köteles vagyok befizetni.


Szerintetek rohantam a postára? 😜

nov. 13. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!