Ha Isten örökösen ítélkezik, a felelősségről szónokol, ő miért nem vállalja a felelösséget a hibás teremtményekért kedves keresztények?
nem Isten halt meg, hanem a fia,akinek emberként kellett megszületnie és nem azért mert hibázott volna,
az emberek tökéletességükben tökéletesen hibáztak, ezért is nincs Ádáméknak a feltámadásra joguk.
A Jézus váltsága azoknak készült akik értékelik Istent és elfogadják Őt mint jogos szuverén uralkodót....
Tisztára értelmetlen a Biblia.
Ha Isten kívül van az időn akkor már kezdetben is teremthette volna a dolgokat olyannak, amilyennek később szeretné látni.
Kezdhette volna a 144 000 jt vel, a tökéletesnél is tökéletesebbekkel, akik már nem lehetnek tökéletlenek.
Nyilván már a teremtés előtt tudta, hogy Noéra özönvizet bocsájt és haragudni fog a szodomitákra, meg azt is, hogy a zsidók kiválasztása felesleges és hogy ha megparancsolja Ádámnak a tilalmat, az nem fog szót fogadni.
Így hát világos, hogy semmit sem tehetünk, nekem ateistának kell lennem, mert így rendeltetett, csak azt nem értem, mi szükség van ennyi kitérőre?
Miért ítél majd el engem, vagy mást, ha én csak a körülmények hatására vagyok olyan, amilyen és ezek a körülmények szorosan következnek a korábbiakból?
Káin és Ábel példájából látható, hogy Káin sorsa előre meg van írva, a választása csak látszólagos, hiszen azért választja a gyilkosságot, mert ilyenre lett teremtve, gyilkossá válhatóra. A körülmények hatására nem lépheti túl a saját árnyékát és Ádám sem maradhat hűséges, ha nincs meg benne a fék, amire ráléphetne.
Minden előre elrendelt.
Miért buzgólkodik egy JT a térítéssel, mikor akár térít, akár nem, annyi lesz a megtérített, amennyi meg van prófétálva, se nem több és se nem kevesebb?
Isten nyilván olyan világot teremtett, amilyet akart, mert másnak nincs értelme, legfeljebb csak annak, hogy nincs is Isten és így nem is teremthetett semmit.
Választani kell, vagy nincs Isten, vagy van, de akkor a világ pont olyan, amilyennek ő akarta.
Lenne még más is, hogy például létezik, de nincs kívül az időn, vagy nem mindenható, esetleg az, hogy korlátozott tudásban és lehetőségekben, így nem tud tökéleteset teremteni.
Ez persze már másmilyen Isten lenne, egy gyarló Isten és egy csomó dolog immár értelmetlenné változik, főleg az, hogy igaza van e, hiszen ha nem tévedhetetlen, akkor már nem abszolut. Létezhet nála tévedhetetlenebb, többet tudó, igazabb entitás, aki az ő lehetőségeit megszabja.
Én elvetném ezt a fonalat, vagyis marad a sarkosítás, vagy van Isten, aki mindenért felelős, vagy nincs.
Válassz!
Ha én Isten lennék, akkor csak Mennyország és Pokol létezne és a Pokol is csak egy hely lenne azoknak, akik elkezdenek lázongani a Mennyországban.
Leküldeném őket szenvedni pár percet, hogy utána jobban tudják értékelni a tökéletes, mennyei életüket, ami ellen annyira lázadoztak.
Bár, ha a Mennyország tényleg tökéletes hely, akkor nem értem, hogy mi értelme fellázadni az ottani körülmények ellen. Ezt már Lucifer és az angyalok 1/3-ának lázadásánál sem értettem...
"Ha Isten örökösen ítélkezik, a felelősségről szónokol, ő miért nem vállalja a felelösséget a hibás teremtményekért kedves keresztények?"
Még mindig ószövetség lenne? Majd akkor szóljatok, ha már újszövetség van, akkor Isten már nem fog ítélkezni, hanem meglátjuk majd a teljes valóját, ami kegyelemmel és irgalommal teli
Ja és ha Isten két kézzel teremtett, de te direkt levágod az egyiket, hogy utána szidhasd Istent az nem az Isten felelőssége
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!