@ Hazardteam
Mária Magdolnával kapcsolatban nem tudok állást foglalni.
Őszintén szólva, fogalmam sincs mi volt.
De igazából nem is lényeges. A fontos ténylegesen az, amit Te magad is látsz, az, hogy meggyőződéssel a szívükben szolgálták Istent, és - minden bizonnyal - jól is fejezték be a földi életüket.
---------------
Azonban jó lenne, ha kedves válaszadók figyelnétek Hazardteam szavaira. Mert lehet hogy keménynek tűnik sokak számára a stílusa, de teljesen igaza van.
Nagyon olvassátok el a válaszát!, mert akármelyik bekezdését nézem: lényeges, konkrét dolgokat fogalmaz meg.
(példának okáért ott a 2. bekezdése: Hazardteam itt a kritizáló, bíráló vélemények jogosságát kérdőjelezi meg. - nem nehéz rájönni, hogy ezeknél a szánalmas hozzászólásokban 1 közös van: soha nem utal a SzentÍrásra. Vajon miért nem???
Pedig - minthogy vallási jellegű témáról van szó - kizárólag ezzel lenne joguk feddni. Ja, és akkor még nem is említettem, hogy társadami szempontból sincsenek bizonyítékaik.
Tényleg röhejes bármiféle egyházzal, gyülekezettel kapcsolatban lejárató kampányt kreálni - ez annyira nem méltó keresztény emberhez!
Ha meg akarja ismerni az illető azt a bizonyos egyházat, kérdezzen a SzentÍrásra hivatkozva, de ne próbáljon pusztán válaszokból következtetést levonni, mert az nem biztos hogy a valóságot tartalmazza.
De ha történetesen nem keresztény az illető, akkor se véleményezzen bizonyíték hiányában!
kzs!
A Malakiás részénél a Levita tizedről van, azt kellett bevinni a tárházba, mivel azokat gyűjtötték tárházba. (Ez a nehémiásból, vagy királyok könyvéből kiderül) Ez Mózes törvényében van definiálva, hogy ki és miért kaphatja. (Levita törzs, mert őket választotta Isten a szentélyszolgálathoz) A Levita törzs a sátorszentély szolgálatában vett részt, amiről a zsidókhoz írt levél úgy nyilatkozik, hogy ideiglenes volt megszűnt, a törvény ideiglenes eleme, tehát senkinek sincs joga beállni a leviták helyére és a követelni a tizedet, és abból megélni, mert ő nem levita. Jókóbról meg nincs kijelentve, hogy rendszeres tizedadó lett volna, hanem fogadásból adott. Erre szintén nem lehet olyan rendszert építeni, aminek köze nincs a bibliai tizedhez, se céljához, se tartalmához.
Az apostolok pl. nem voltak tizedszerdők, nem derül ki egyetlen apostoli levélből, hogy bárki tizedet szedett volna abban a korban, amikor Jézus Krisztus gyülekezetei létrejöttek.
Üdv
Ebben egészen biztos vagyok,becsületes embernek látszik,senkit nem vezet félre,és az anyagiak sem igazán érdeklik,hasonló gondolkozású,mint Jézus volt....
Jó,van neki öltönye,ami nem teveszőr,de azt tombolán nyerte.Azért tökéletes nem lehet:D
@ "09-10; 09:07"
Való igaz, hogy az Apcselben nem olvassuk a tizedfizetés gyakorlatát. Ugyanakkor mint tudjuk, Jézus nem azért jött, hogy a törvényt eltörölje, hanem hogy betöltse azt.
Tehát ha az van, hogy valami benne van az Ószövetségben, de nincs benne az Újban, annak két oka van:
- továbbra is érvényes
- a Krisztusi Engesztelő Áldozat értelmetlenné tette annak gyakorlását: ilyen pl. a tisztulási áldozat bemutatása a templomban, a Mózesi törvények szerint (lásd: 3 Mózes12/ 7-8; vesd össze: Lukács 2/ 22-24)
Ami engem illet, szerintem se indokolt feltételezni azt, hogy NS ne fizetne adót.
Egyáltalán milyen elgondolásból feltételez bárki is visszásságot bárki embertársával szemben??
Mert ha csak a jogi szempontból nézzük: minden ember ártatlan, egészen addig, amíg a bűnösségét be nem bizonyítják.
Ez vonatkozik NS-ra is.
Egyébként a keresztény szeretet és erkölcs NEM arról szól, hogy gyanúsítsunk meg bárkit is. Vagy tévedek, kedves farikcsaaa?
------------------------
@ "tegnap 19:23"
"...de ettol fuggetlenul testvereimnek tartom oket is,de nem ertem,hogy kinek mi koze van ahoz hogy valaki kinek adja oda a sajat penzenek ennyi van annyi szazalekat?Ez mindenkinek a sajat dolga."
Teljesen igazad van, SENKINEK SEMMI KÖZE HOZZÁ! (még a kedves kérdezőnknek se...)
------------------------
"@ ma 08:26"
Ezt írod: "Ebben egészen biztos vagyok,becsületes embernek látszik,senkit nem vezet félre,és az anyagiak sem igazán érdeklik,hasonló gondolkozású,mint Jézus volt..."
Nekem is ez a véleményem. Mind a mai napig hitelesnek tartom a prédikációit, és semmi okom se jogom arra, hogy becstelenséget tételezzek fel róla.
Igaz, farkicsaaa??
"Ezt írod: "Ebben egészen biztos vagyok,becsületes embernek látszik,senkit nem vezet félre,és az anyagiak sem igazán érdeklik,hasonló gondolkozású,mint Jézus volt..."
Nekem is ez a véleményem. Mind a mai napig hitelesnek tartom a prédikációit, és semmi okom se jogom arra, hogy becstelenséget tételezzek fel róla."
Nem az én problémám,hogy ennyire naiv vagy.Legyen neked a hited szerint.....
Kzs nem tudja elviselni az igazságot,ezért törölteti a hozzászólásomat.Önvizsgálatot kellene tartani....
Különben ez nagyon megy a hitgyülinek.Ha számukra kellemetlen bizonyítékok kerülnek elő pl. videó formájában,EGYBŐL TÖRÖLTETIK.
@ "ma 10:03"
Ezt írod:
"Nem az én problémám,hogy ennyire naiv vagy.Legyen neked a hited szerint....."
Miben is vagyok naív?
Hogy a becsületességet, a tiszta gondolkodást tételezem fel róla?
És MI AZ, ami alapján NE tételezzek fel róla ilyet?
Figyelj, én nem hiszem, hogy mások becsületességének, tisztességes voltának - mindenféle alapot nélkülöző(!) - feltételezése keresztény szellemiségből táplálkozna. Az ilyen még jogi szempontból is kifogásolható.
Én csak azt tudom, hogy az Istentisztelet közvetítésekor, az adott kérdéssel kapcsolatban hozott válasz számomra kielégítő.
Nem provokál, nem uszít, nem tesz nemzetellenes kijelentéseket se imában, se válaszadásban.
De azért köszönöm a jókívánságodat: legyen nekem a hitem szerint. Úgy legyen!
"kzs válasza:
@ "ma 10:03"
Ezt írod:
"Nem az én problémám,hogy ennyire naiv vagy.Legyen neked a hited szerint....."
Miben is vagyok naív?
Hogy a becsületességet, a tiszta gondolkodást tételezem fel róla?
És MI AZ, ami alapján NE tételezzek fel róla ilyet?
Figyelj, én nem hiszem, hogy mások becsületességének, tisztességes voltának - mindenféle alapot nélkülöző(!) - feltételezése keresztény szellemiségből táplálkozna. Az ilyen még jogi szempontból is kifogásolható.
Én csak azt tudom, hogy az Istentisztelet közvetítésekor, az adott kérdéssel kapcsolatban hozott válasz számomra kielégítő.
Nem provokál, nem uszít, nem tesz nemzetellenes kijelentéseket se imában, se válaszadásban.
De azért köszönöm a jókívánságodat: legyen nekem a hitem szerint. Úgy legyen!"
"Nem provokál, nem uszít, nem tesz nemzetellenes kijelentéseket se imában, se válaszadásban."
Nem,mert ennél ravaszabban csinálja.Gondolhatod,hogy aki egy egész gyülekezetet irányít,az nem lehet egy buta ember,csak sajnos ezzel vissza is él.
Alapból nem az a baj,ha keresztényként becsületességet feltételezel másokról.Az a baj,hogy nem tudod,hogy kihez kellene így hozzáállni.Ehhez kicsit jobb emberismeret(beleértve az önismeretet is)szélhámosok pszichológiai trükkjeinek ismerete lenne szükséges.Most taglalhatnám neked,hogy miért ne bízz meg befolyásos hatalmi emberekben,akármilyen szépen és megnyerően lépnek fel,akármit mondanak,miért beszélt még Jézus is róluk,mint álprófétákról.de ha te ezt felnőtt fejjel nem látod át,akkor fölösleges magyaráznom.
Vannak igen beszédes videók,megnézhető,nem kamu,igen Németh Sándor szerepel rajta,de téged ez úgysem érdekel igazából,mert nem a te igazadat támasztják alá.Ha tévedek szólj....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!