@ "ma 15:34"
Húúúú! Már a 40%-a fizetésnek! Ez igen! :D
Különben számodra is ott a lehetőség, úgyhogy ha gondolod, ügyesen rászedheted te is az embereket! Valósítsd meg te is azt, amit ő. Ki tart vissza??
De a kérdező által feltett kérdésre válaszolva: Igen, befizeti.
"De a kérdező által feltett kérdésre válaszolva: Igen, befizeti."
És kinek???:)
A saját üzletébe visszaforgatja???xDxDxD
Befizeti, és hogy hova fizeti be, arról tudomásunk nincs, és nem is tartozik ránk.
Isten Igéjéből nyilvánvaló az az ítélet, ami mindneki számára eljön, és amit Jézus gyakorol: ott van a Máté 7. részben.
Jézus itt elmondja, hogy mi alapján ítélkezik majd.
Ez mindenki számára érvényes, vagyis NS-ra is.
Úgyhogy meg lesz ítélve a hite és a cselekedetei szerint.
De ez nem emberekre tartozik. Érthető???
Újra én vagyok, és még egyszer elmondom:
SENKINEK SEMMI KÖZE HOZZÁ, az adakozás - beleértve a tizedfizetést is - csakis hitbeli meggyőződés alapján történhet, és egyedül Isten felé tartozik bárki is számadással.
Itt és most van a pont.
Kedves előbbi válaszadó!
Mondd: a te pénzedről van szó?
Ugye nem? Akkor meg mit törődsz vele?
De ha ez téged megvígasztal, a Máté 7/21-24 és a Tízparancsolat alapján "Sanyi" cselekedete meg lesz ítélve.
És akkor kiderül, hogy a földi életében kit szolgált: Istent, vagy a Sátánt.
De amíg erre nem kerül sor, neked semmi közöd hozzá!
Na figyeljetek ide!
A tizedfizetés teljesen igei, a Malakiás 3/10-12 Igerészek foglalkoznak vele.
Érdemes megnézni a szövegösszefüggést: nem úgy fogalmaz, hogy "ha akarjátok, hozzátok be a tizedet", hanem felszólító módot alkalmaz: "Hozzátok be a tizedet... és ezzel próbáljatok meg engem..." - Isten csakis itt, ebben próbáltatja meg saját magát, és másban nem!
Isten pontosan elmondja, mi fog történni akkor, ha az ember a tizedfizetéssel megpróbálja Őt: a bővölködés lényeges kijelentése van itt.
Ez a kijelentés bárki számára adott, és hittel bárki magáévá teheti. Ha tegyük fel X hisz ebben és megcselekszi, miért fáj ez bárkinek? Az ő pénze, azt csinál vele amit akar - vagy tévedek?
Egyetértünk azzal, hogy a Malakiás könyve a SzentÍrás részét képezi?
- Na ha igen, akkor szerintem semmi rossz nincs abban, hogy az egyház a SzentÍrást hirdeti. Sőt, az a dolga!
Az igaz ugyan, hogy Malakiás az Ószövetségben található, de mivel tanultuk, hogy az teljes Írás Istentől ihletett és fel nem bontható, a Bibliát teljes összefüggésében kell nézni.
A másik: honnan veszi bárki is azt, hogy NS nem fizeti a tizedet, vagy egyáltalán milyen alapon tételez fel bármiféle visszásságot róla?
Belelátsz?
Kedves "ma 10:14"-es válaszoló: mondd, ki vagy te, hogy belelátsz NS szívébe? Képes vagy egyáltalán bárkinek a szívét és a hitét meglátni?
Egyáltalán: honnan van neked jogod megítélni bárkit is? Mert a Biblia üzenete világos: "Ne ítélj, hogy ne ítéltessenek!" Vagy gondolod, hogy te kivételt képezel ez ügyben, és jogosan ítélsz meg másokat?
Figyelj ide: ha van bármiféle bizonyítékod arra vonatkozóan, hogy a Hit Gyülekezete vezetőségében pénzügyi visszásságok vannak: tudod mit: bizonyítékkal a kezedben azonnal fordulj az illetékes hatósághoz!
De amíg ez nincs, - javíts ki - rágalmazás az egész, hazugság, ami nem méltó hozzád, aki (feltehetően) keresztény vagy.
@ Hazardteam
Hát igen... tudod, valahogy az a benyomásom minderről, hogy tulajdonképpen nem a tizedfizetés tanítása és gyakorlása itt a gond.
Több "szálon fut" a probléma:
Lásd 1: Téves információ vagy csak hírhajszálás:
az első válaszoló a fizetés 40%-ról ír. 40% ???Könyörgöm!!
Azonkívül valakiről - pusztán hallottak alapján, tehát bármiféle bizonyíték nélkül - becstelenséget állítani: vajon beleillik-e a hazugság, és a hamis tanúbizonyság fogalmába? (Tízparancsolat)
De erre nem adok választ. Nem ítélkezek, mert ennek joga nem az enyém. Még azt se kívánom, hogy ítélje meg őket Jézus - ez nagyon rossz lenne számukra. Sőt azt kívánom, térjenek meg belőle!
2: A gonoszságot feltételezni Isten munkájában.
Nézd: ha belegondolunk, Jézust korántsem mindenki fogadta el. Pedig azt a SzentÍrást hirdette, ami már eleve adott volt (utalt Mózesre, Ésaiásra), de akkor is sokan voltak, akik nem fogadták el. És olyanok is voltak, akik egyenesen a gonosz művét látták a cselekedeteiben. Annak ellenére, hogy cselekedeteivel mindig mások érdekeit szolgálta.
Namost ha ez történt annak idején a Mesterrel, mégis mire számíthat ma a tanítvány, aki az Egyház?
Sőt mondjak valamit:
Ebben megvan a jó, mert a Máté 5/11-ben Jézus azt mondja, hogy "boldogok vagytok, ha szidalmaznak és háborgatnak titeket és minden gonosz hazugságot mondanak ellenetek én érettem". Azonkívül az Apcselben az apostolok boldogok voltak, mert méltónak bizonyultak, hogy szenvedjenek Jézus nevéért.
Németh Sándor tanításait hallva, nekem szilárd meggyőződésem, hogy mint elhívott, Isten Igéjét hirdeti, abban a "házban", amit a Kősziklára, vagyis Isten Szent Írására (beszédére) kell építeni.
Abban a meggyőződésben teszi, hogy - tökéletességre törekedve - hirdetve és cselekedve Isten Igéjét, a "ház" - a Máté 7/24-25 alapján - bármiféle vihart átvészel.
Egyébként jól látod: az adakozás teljesen önkéntes, kinek-kinek a hitére van bízva. Innentől kezdve teljességgel mindenkinek szíve joga abba fektetni a pénzét, amibe akarja. Van aki játékterembe viszi, van aki kocsmába, vagy éppen cigarettát vesz rajta. Ilyen is van.
De ha az illetőnek az a meggyőződése, hogy Isten számára adakozik (vagy pedig a Malakiás 3/10-12 alapján tizedfizetéssel próbálja meg Istent) - az az Ő dolga.
De könyörgöm! Ne lássa már senki a gonoszt abban, ha valaki hirdeti és/vagy betartja Isten Igéjét!
MI ebben a gonoszság???
Hmm?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!