Miért nem probléma az egyház szeint az, hogy Ádám és Éva, valamint a leszármazottai vérfertőzést követtek el?
#24 "Én nem gyűlölök senkit, de minden vallást elutasítok."
Akkor vagy trollkodni vagy itt, vagy mazochista vagy.
#32
Pl. teremtés történet rossz sorrendben sorolja fel a lépéseket, a dns-ünk nem visszavezethető 2 személyre, legalábbis nem olyan formában ahogy itt próbál pattogni az egyik válaszoló.
Ha szerinted ez mind igaz lenne, akkor nem született volna erről valami tudományos papír ahol részletesen le van bontva, hogy ez hogyan működik?
Hol a Nobel-díj ezért?
#20: minden egyes állításod hamis.
Nem tudom, hogyan sikerült ennyi blődséget egyben lehoznod. Ehhez azért már tehetség kell, nyilván sokat gondolkodtál rajta.
Kedves 33. Hol hibás a teremtés sorrendje?
43-es.Egy konstruktív vitánál, a felek érvelnek, és bizonyítanak. Te azonban csak kijelentetted az érzésed alapján, hogy hülyeség amit mondtam, mert neked nem tetszett. Ezt elmondhatnám a te válaszodra is. Még meg is állná a helyét, hisz semmi érdemlegeset nem adtál válaszul. Egy kocsmában biztosan hatásos,a hangos és erélyes felhorkanás. De egy fórumon, más közegben hatástalan. De én azonban nem érzések alapján hozok ítéletet, hanem objektív tények alapján.
#35
Biblia szerint:
1. Fény megteremtése
2. Ég megteremtése
3. A Föld, tengerek és növények megteremtése
4. Hold én Nap teremtése
5. Állatok akik az eget és a vizeket lakják
6. Szárazföldi állatok és az ember
7. Megpihent
Ha jól tudom, bár lehet az emlékezetem már nem jó.
A kezdet
„Kezdetben teremté Isten az eget és a földet.” 1 Móz. 1.1.
A kezdet az örökkévalóságban van. Ideje épen ezért meghatározhatatlan. A kezdet szavunk is egy határozatlan időhatározó. Ettől többet János evangéliuma mond el a kezdetről.
„Kezdetben vala az Ige, és az Ige vala az Istennél, és Isten vala az Ige.” János 1:1. Az ég és a föld teremtése megelőzi a hat napost teremtést. Nem tartozik a hat napos teremtési sorrendhez.
Örökkévalóság
Események
Kezdetben
Az ég és a föld teremtése
A kezdetben elsőként a mennyet (héberül samajim, és görögül uranosz) teremti meg Isten.
A kezdetben ez után a földet teremti meg Isten. A föld teremtési helyszíne tehát a menny.
A teremtés hat napos eseménye a már megteremtett földön történik, amely a mennyben van, vagyis az örökkévalóságban.
Fontos szem előtt tartani a hat napos teremtési sorrendben a logikai összefüggéseket. Csak akkor teremti meg Isten a kozmoszt, amikor szükség van rá. A negyedik napon. Mivel a növények sarjadása megkezdődött a harmadik napon, szükségszerűvé válik a fény szolgáltatása a fotoszintézishez, s ez után minden élőlény életéhez az optikai világosság biztosítása. Eddig erre nem volt szükség. Az első napi világosság és sötétség elválasztása épen ezért nem is lehet optikai világosság és sötétség. További feladata az Igében meg van határozva.
1. nap
Világosság és sötétség elválasztása
2. nap
Az alsó és a felső vizek szétválasztása
3. nap
A szárazföld; a növények teremtése
4. nap
Az égitestek (kozmosz) teremtése
5. nap
A vízi és az égi állatok teremtése
6. nap
A szárazföldi állatok és az ember teremtése
7. nap
A pihenés (szombat) napja
Isten nem azért állította fel ezt a sorrendet, hogy összezavarja az embert, hanem, hogy kifejezze vele azt, hogy az univerzum központi objektuma a föld, és a teremtett lények központi személye az ember.
Isten bármilyen sorrendben megteremthette volna a dolgokat, mert hatalma van hozzá. De mivel a Biblia azt mondja, hogy így tette, én ezt hiszem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!