Etikus dolog a "megbonthattam a csomagot" húzás?
Az egyik futárcég sprinter webáruházzal együttműködve hiányosan teljesíti a megrendeléseket a reklamációt pedig arra hivatkozva utasítják el hogy az ügyfél nem a futár jelenlétében bontja ki a csomagot.
Már nem dolgozom a cégnél de nekem is egyszerűbb ha nem hívom fel a figyelmét erre, mert időveszteség így marad az átb*szás.
Általában ha valamit rendelni akarok, akkor több helyen is megnézem. Az alapján rendelek, hogy
1. mennyire megbízható a cég, és
2. mennyire jó tapasztalatom van a futárszolgálattal.
Pl. ha tehetem, akkor kizárólag MPL-el dolgoztató cégtől nem rendelek, mert nem adják meg normálisan, mikor jönnek, a futárjaik meg nem szokták felvenni a telefont.
Inkább fizetek kicsit többet, hogy megbízható webshoptól és futárcégtől rendeljek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!