Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Művészetek » Kaphatok őszinte véleményt a...

Kaphatok őszinte véleményt a rajzaimra?

Figyelt kérdés

Szükségem lenne hozzáértő és laikus emberek őszinte, kendőzetlen véleményére egyaránt, hogy megtudjam, hányadán állok, van-e értelme ezzel foglalkoznom, fejlesztenem magam, vagy alapvetően csak az időmet pazarlom.


A közösségi média semmit nem ér ilyen téren, ott az esetek bő 99%-ában csak a szokásos üres, jópofizós dicséretek (általában ugyanazon pár embertől) meg persze az ignorálás megy.


Linket a profilomhoz privátban tudok küldeni.



jún. 2. 18:31
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
48%
Abszolút laikus vagyok, de nagyon szeretem a képzőművészetet, és amennyire lehet követem is. Ha gondolod, küldheted nekem, próbálok majd véleményt írni.
jún. 3. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:
55%

Vagy esetleg, más dolga is van az embereknek. Nem itt lógnak 0-24, esetleg még nem is látták az üzit. Vagy nem akarnak elhamarkodott ítéletet mondani. Stb. Ezer lehetőség van, a te bajod csak neked sürgős. Légy türelmes kicsit.

Én például válaszoltam, de mivel már láttam a képeket és azt hiszem kimerítően megbeszéltük, nem kezdtem előlről. Olvasd vissza amiket pár hete írtam, elég sok támpontot kaptál.

A legnagyobb bajod a krónikus önbizalomhiány és kishitűség. Ezen mi nem tudunk itt segíteni, akármit írunk.


Továbbra is azt mondom: keress munkát, pszichológust, a rajz meg legyen egyelőre hobbi. Rajzolj sokat, akkor fejlődsz. Szard le a social mediát, meg minden mást is, csak csináld.