Elbuktam a pénzem? Mit lehetne ilyenkor tenni? Be lehet bizonyítani, hogy nem kaptam meg az árut?
13 eurót fizettem ebayen egy termékért. Mivel nem jött meg időre, szóltam az eladónak, aki erre küldött egy képet arról, hogy a tracking szerint már 2 hete megérkezett hozzám az áru. Ami már csak azért is fura, mert az ebayen a vásárlásaimnál nem is láttam semmiféle tracking infót az áru mellett, pedig szokott lenni, ha tényleg trackinggal adják fel. A környékünkön lévő postáknál utánaérdeklődtem, de nem érkezett meg a csomag oda se. Kérdeztem, hogy mit lehetne most tenni, de csak annyit írt, hogy ő nem tud semmit csinálni. Pénzt visszaadni nem akart, se újra elküldeni a cuccot, úgyhogy beküldtem az ügyet az ebaynek, gondoltam, ők megoldják és legalább a pénzemet visszakapom. Hát egy nagy fenét, lezárták az ügyet azzal, hogy nincs kártérítés, mert a tracking szerint megkaptam az árumat. A negatív értékelést meg, amit ezek után az eladónak adtam, törölték. Ilyenkor mit tudok csinálni? Hogy bizonyíthatom be, hogy nem érkezett meg hozzám az áru? 13 euró azért elég sok pénz ahhoz, hogy így kidobjam az ablakon.
Amúgy bő 2 éve ebayezek rendszeresen, és eddig még sose volt ilyen problémám, 1-2 áru nem jött meg, de azoknak mindig visszakaptam rendesen az árát.
Minden csomagnak van azonosító száma, amit a posta honlapján ellenőrizni tudsz.
Ha valóban kézbesítették, akkor az adott azonosító alapján a postán megtudhatod, hogy ki vette át.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!