Helyes reklamálni, ha egy szupermarketben adott terméket drágábban számláznak, mint amennyibe a pultba kitett ártábláján szerepel?
Figyelt kérdés
Reklamáltam, elsősorban nem a pénz, hanem az elv miatt. Nemcsak engem vágnak át, hanem másokat is. Igaz, hogy kicsi az összeg, de inkább adom egy rászorulónak mint ennek az üzletláncnak.
Nagyon sok reklamációm volt már így, szabjak értékhatárt? Nem "illik" kisebb összegekért szólni? Hogyan helyes?
2014. jan. 10. 17:49
1/3 anonim válasza:
Sok kicsi sokra megy. Már hogy a fenébe ne.
2/3 anonim válasza:
A lopásnak, csalásnak mennyi a minimális értékhatára? Nincs neki. Értéktől függetlenül, becsapnak. És csak ez a lényeg. Teljesen jogos a reklamáció.
3/3 anonim válasza:
Sok baj van ebben a társadalomban, az egyik ezek közül, hogy nem merünk kiállni a jogainkért. Te is beleesel ebbe, amikor megfordul a fejedben, hogy "nem illik" pár forintért reklamálni. De, kell szólni, mert átvert téged az üzlet, még ha esetleg nem is direkt tették. Kötelesek annyiért odaadni a terméket, amennyiért a polcra kiírták, ez egyfajta szerződés, te pedig a saját érdekedben tedd szóvá, mert vásárlóként vannak jogaid :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!