Ha valamilyen atrocitás, sérelem ér benneteket üzletben, étteremben, közlekedési eszközön stb. , szoktatok reklamálni? Veszitek a fáradságot, hogy felkeresitek az illetlenül viselkedő alkalmazott vezetőjét, vagy inkább annyiban hagyjátok az egészet?
Úgy ézem, a mai napig a portás az ÚR a kórházakban, a sofőr a buszokon, és nagyon gyakran olyan hangnemet engednek meg maguknak, amit én például legtöbbször nem hagyok szó nélkül.
Ti hogy vagytok ezzel?
Velem még nem nagyon fordult elő ilyesmi, ha mégis, annak jó oka volt :D
Egyébként egy portás, vagy buszos bácsi naponta több bunkó emberrel találkozik, mint amennyi bunkó portással vagy buszos bácsival te egy év alatt...
Ah, elfelejtettem írni, hogy reagálok: mosolygok.
Nyugodt, békés, elnéző mosollyal figyelem, ezt valahogy észhez téríti még a hülyébbeket is.
Hát igen, ezért tehet bárki bármit ebben az országban, mert elnéző mosollyal figyeljük őket.
Amit én a munkámban kötelezőnek tartok (az udvariasságot), azt elvárom mástól is.
Sokáig én is így gondolkoztam, ahogy ti, de aztán valahogy betelt a pohár. Az embernek ki kell állni az igazáért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!