Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Miért másokon vezetik le az...

Miért másokon vezetik le az emberek a feszültséget így karácsony előtt?

Figyelt kérdés

Cukrászdában dolgozom, nemrég kezdtem. Eddig keveset dolgoztam (mert nemrég fejeztem be a sulit) és akkor sem karácsonyi időszakban.

Most meg azzal szembesülök, hogy az emberek sokkal elviselhetetlenebbek, mint amilyenek pl hónap elején voltak.

Kötekednek, ha valami épp nincs, amit ők venni akartak, akkor én vagyok a hibás... Pedig én annyira a maximumot hozom ki magamból, kedves vagyok, ha kérik, félreteszek nekik dolgokat stb.

Most csak annak kapcsán pl, hogy nálunk dec 15-ig lehetett leadni beiglire előrendelést, és folyamatosan a beigli miatt veszekednek velem, hogy nem lehet már rendelni, és helyben sem tudják megvenni... Most tehetek én róla, hogy ők zárás előtt 5 perccel jönnek, és addigra az a kevés is elfogyott már, ami volt? Komolyan, néha fel tudnám rúgni az embereket az elmúlt pár napban, pedig amúgy szeretem ezt a munkát, és általában jól érzem magam a munkahelyemen... De most ez....



2012. dec. 20. 07:51
 1/4 anonim ***** válasza:

Olyan helyen dolgozol, ahol ezek a napok nehezebbek, mint az év többi időszakában.

Nyugi, majdcsak lecseng már ez a néhány nap, és utána lehet pihenni. Persze nem könnyű végigcsinálni, fújd ki magad. A beigli pont az a kajaféle, amit az emberek szeretnének az utolsó percben megvenni, hogy friss legyen. Csakhát szembesülniük kell a tényekkel, hogy ha későn mennek, elfogy.

Ne sresszeld magad, add ki magadból a gőzt, és gondolj arra, hogy ha az eddigi napokat kibírtad, ezt a néhányat már ki fogod, és utána pihi.

Boldog karácsonyt!

2012. dec. 20. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Én úgy gondolom, ha valaki emberközpontú szakmát választ annak nem szabadna mindent magára vennie, mert az idővel kiégéshez vezet. Sokfélék vagyunk mi emberek, mindenki más bánásmódot kíván. Sajnos előfordul, hogy vannak és lesznek gorombább vevők, neked pedig meg kell tanulni kezelni ezeket a helyzeteket. A vevőnek mindig igaza van! Sajnos akkor is, ha nincs! Én azt tudom tanácsolni lépj túl ezeken a kellemetlen helyzeteken. Próbálj meg mosolygós, együtt érző maradni, még akkor is ha a pokolba kívánod őt.Gondolj arra magadban: milyen ciki, hogy itt kesereg hogy lemaradt a beigliről ahelyett hogy otthon megsütné. :D

Én szociális szférában dolgozom. Volt egy igazán "kemény mag" idős kliensem. Egyik közeli kórházba jártam el a diabetikus ebédjéért. Na ő minden nap szidta a ebédet, hogy milyen ehetetlen. Amikor nálam már süket füleket talált, napi rendszerességel

2012. dec. 20. 08:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
folytatás: napi szinten felhívta a kórház élelmezésvezetőjét, hogy az étel nem cukorbetegeknek készül, ehetetlen. Elérte azt, hogy nem kapott utána ételt. abba az szerencsés helyzetbe kerültem, hogy én ezután én főzhettem neki..A főztömet is is állandóan pocskondiázta. Én meg szótlanul elviseltem.
2012. dec. 20. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Szerintem rengeteg a goromba, öntelt alak, aki nem veszi észre, hogy mennyire szemét a viselkedése.Már gyerekként veri a gyengébbet, csúfolja a hátrányban levőt, majd felnőttként viselkedik öntelt, beképzelten.Túl sok az ilyen.Nem hinném, hogy van recept rá, hogy mit tehetnél, főleg hogy ő a kliens, igy mégnehezebb, hiszen ha visszapofázól, kirughatnak.Én még az idegenek beszólásait se tudom hova tenni, megment ez a világ és ha érzékeny is vagy rövid időn belül kicsinál.
2012. dec. 21. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!