Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Le tudná nekem fordítani...

Le tudná nekem fordítani valaki az alábbi szöveget (lent)?

Figyelt kérdés

Three Levels of Innovation Communication

Within the modern framework of innovation readiness, strategic communication

works as a facilitator on three levels:

 On a macro level, it sparks the public debate about new ideas and

technologies, thus enabling discussions and the construction of meanings

within national and regional clusters. This is a specific challenge for the

mass media and concepts of innovation journalism (Nordfors, 2004) that

may influence a wide variety of people and institutions.

 On a meso level, institutionalized communication campaigns and programs

are necessary to create an understanding of innovations in interactions of

organizations with relevant stakeholders. This calls for specific measures

of public relations, formal internal communications and market communications

(Mast & Zerfass, 2005).

 On a micro level, each manager can contribute to innovations by mediating

meaning in asymmetrical social relations. This includes personal relations

outside the organization, e.g. in branch associations and political bodies,

as well as the most important task, leadership communication aimed at

employees.


2012. máj. 13. 12:02
 1/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm!
2012. máj. 13. 12:02
 2/6 anonim ***** válasza:

Gondolom, magyar az anyanyelved, így nem nehéz értelmes mondatokká alakítanod ezt:



Három az innováció szintjét Kommunikáció

Belül a modern keretében az innovációs készség, stratégiai kommunikáció

segítőként dolgozik, mint egy három szinten:

A makroszinten, hogy szikrák a nyilvános vitát az új ötletek és

technológiákat, ezáltal lehetővé téve a megbeszélések és az építőipari jelentése

a nemzeti és regionális klaszterek. Ez egy különleges kihívás a

tömegtájékoztatási eszközök és fogalmak az innovációs újságírás (Nordfors, 2004), hogy

befolyásolhatja a legkülönbözőbb emberek és intézmények.

Egy mezo szinten, intézményesített kommunikációs kampányok és programok

létrehozásához szükséges megértéséhez innovációk kölcsönhatása

szervezetekkel az érdekelt felekkel. Ehhez konkrét intézkedések

A public relations, a hivatalos belső kommunikáció és a kommunikációs piac

(Mast és Zerfass, 2005).

A mikro szinten minden vezetője hozzájárulhat az innovációk a közvetítő

vagyis az aszimmetrikus társadalmi viszonyokat. Ez magában foglalja a személyes kapcsolatok

a szervezeten kívül, pl az ágazati szövetségekkel és a politikai szervezetek,

valamint a legfontosabb feladat, vezetői kommunikáció, amelynek célja

alkalmazottal.


Kicsit dolgozz már a saját feladatodon, légy szíves!


Szívesen. :)

2012. máj. 13. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Nagyon ügyes és tehetséges vagy, hogy tettél annyi "erőfeszítést" , hogy bemásoltad a Google Fordítóba, de nem erre voltam kíváncsi. :)) Mehetsz kockacukorért a konyhába!
2012. máj. 13. 14:25
 4/6 anonim ***** válasza:
Te még annyit sem teszel. Mástól várod, hogy a te feladatodat megoldják helyetted. Neked még kockacukor sem jár. :)
2012. máj. 13. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza:

Az innovációs kommunikáció 3 szintje:

Az újítási [innovációs] készség modern keretein belül, a stratégiai kommunikáció három szinten szolgál támpontként.


Makro-szinten, nyilvános vitákat vált ki új ötletekről és technológiákról, ezzel lehetővé téve ezek megvitatását és jelentésük kidolgozását nemzeti és regionális klasztereken belül. Ez egyedi kihívás a tömegkommunikációs eszközöknek és az innovatív újságírás elképzelésének, (Nordfors, 2004) amely hatással bírhat emberek és szervezetek széles körére.


Közép-szinten [Mesoeconomics-szint], az intézményes kommunikációs kampányok és programok szükségesek, hogy közös nevezőt biztosítanak, a releváns/fontos érdekeltekkel rendelkező szervezetek közötti együttműködések újításaiban. [innovációjában]

Ez a PR, a hivatalos belső kommunikáció és a piaci kommunikáció speciális mérését igényli. (Mast & Zerfass, 2005)

Mikro-szinten, minden vezető hozzájárulhat az újításokhoz [innovációhoz] közvetítő ként, az aránytalan [aszimmetrikus] szociális kapcsolatok területén. Ez magába foglalja a szervezetek külső PR-ját, például szervezeti ágakét, vagy politikai pártokét, valamint a legfontosabb feladatot, a vezetői kommunikációt az alkalmazottak felé.



Nem biztos, hogy minden része jó, nem vagyok jártas a témában, és az angolom sem kiváló. A szögletes zárójelben meghagytam pár szót, hátha te úgy gondolod, hogy formálisan az jobban illik a szövegbe. (Nem tudom mire fogod használni.)

Remélem tudtam segíteni.


Snooker

2012. máj. 14. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:

Ismét Snooker vagyok. Egy szót kijavítanék:


"...az intézményes kommunikációs kampányok és programok szükségesek, hogy közös nevezőt BIZTOSÍTSANAK,..."


Biztosítanak helyett biztosítsanak a jó.

2012. máj. 14. 00:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!