Futur II / Futurperfekt módbeli segédigével?
Ezt sosem tanultuk AZ iskolaban, de mégis nagyon érdekelne a képzése. Erre a googleban kettō példát találtam, de Van errōl egy elméletem.
1. objektiv kijelentés
Die Oma wird den Kuchen gebacken haben können - A Mama Meg tudta sütni bizonyára/valoszinuleg a kalácsot.
2. Subjektiv kijelentés
Das Kind wird morgen zur Schule sein gehen können - Holnap a gyerek fog tudni suliba menni.
Ezek igy mennyire helyesek??
7.8.9. vagyok megint, sikerült elerni, szoval az a helyes, ahogy en irtam a 8. valaszban.
Itt a beszelgetes idezve vele:
"Sind diese Sätze grammatikalisch korrekt? Meiner Meinung nach NICHT: Die Oma wird den Kuchen gebacken haben können. Das Kind wird morgen zur Schule sein gehen können
....oder: Die Oma wird den Kuchen haben backen können. Das Kind wird morgen zur Schule haben gehen können. ????? Klingt auch komisch, aber du weisst das bestimmt.
...oder: Die Oma wird den Kuchen gebacken haben. Das Kind wird morgen in die Schule gegangen sein. Ich meine, so wären sie richtig.
Deine letzte Formulierung ist die richtige!"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!