Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Angol tanár vagyok, és tudni...

Angol tanár vagyok, és tudni akarom hogy szerintettek össze lehet e zsúfolni mondjuk 50 tanítványt egy nagy termebe?

Figyelt kérdés
Mindenki csak 400ft ot fizetne 60 percért, az óra előtt, ha nem tetszik nem jön többet. És nem is tanóra lenne hanem egy szeminárium, olyan témában amit a nyelviskolák elhanyagolnak: fonetikai jelek, átírás, hangzók, hangok kettőshangok, helyesírás és sok sok gyakorlás szavakon és példákon keresztül.!?
2010. okt. 11. 15:27
1 2 3
 11/23 anonim ***** válasza:
89%

Na igen, ez egy egyhónapos gyorstalpaló, diplomát, 5 éven át tartó bölcsész végzettséget, nyelvi tudatosságot, nyelvi kultúrát nem ad. Tragikus, hogy a Cambridge Egyetem ehhez adja a nevét, ami mögött a tandíjakból ítélve nem csekély anyagi érdek és brit világuralmi törekvések (többek között a nyelvük terjesztésének útján) húzódnak meg. Szóval nem vagy angoltanár, (egybeírva), legfeljebb angolt tanítasz. Ha én kiszabok egy ruhát, még nem vagyok szabó.

A kérdésedben ami nem tetszett és ami utalt arra, hogy nem vagy tanár: 1. A nyelvi-szakmai rész: fonetikai jelek és átírás ugyanaz, hangzók-hangok ugyanaz, a kettőshangzók (szakszókinccsel nem kettőshangoknak hívjuk őket) ezek egyik fajtája. A gyakorlás nyilvánvalóan csak szavakon és példákon keresztül történhet, mi máson?

2. A tanulókhoz való hozzáállás: egy tanár nem használja a tanítványaival kapcsolatos elképzeléseiben az "összezsúfol" szót, mert minden pedagógiai törekvése éppen ennek ellenkezőjére irányul: kis csoport tágas helyen.

3. Gyakorlati szempont: egy termet ki kell bérelni, aminek nem kis költsége van, nem nettó az a bevétel, az adózásról nem beszélve, és ez a ha jön, jön, ha nem, nem olyan, mint a kutya vacsorája, megélhetést erre alapozni nem lehet.