Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Angol tanár vagyok, és tudni...

Angol tanár vagyok, és tudni akarom hogy szerintettek össze lehet e zsúfolni mondjuk 50 tanítványt egy nagy termebe?

Figyelt kérdés
Mindenki csak 400ft ot fizetne 60 percért, az óra előtt, ha nem tetszik nem jön többet. És nem is tanóra lenne hanem egy szeminárium, olyan témában amit a nyelviskolák elhanyagolnak: fonetikai jelek, átírás, hangzók, hangok kettőshangok, helyesírás és sok sok gyakorlás szavakon és példákon keresztül.!?
2010. okt. 11. 15:27
1 2 3
 1/23 anonim ***** válasza:
Hát, te úgy vagy angoltanár (egybeírva, vagy azért nem tudsz magyarul, mert angol=brit tanár vagy?), ahogy én parlamenti alelnök. Kérdésedre a válasz: Nem.
2010. okt. 11. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/23 anonim ***** válasza:
csak a pénzért ennyi ember össze zsúfolni.... mert erről ez süt :D Minden angol tanár álma hogy kis csoportot JÓL megtanítson angolul kivéve ha utál oktatni az meg ilyenbe ne vágjon bele :P
2010. okt. 11. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/23 A kérdező kommentje:
Diszlexiás vagyok.
2010. okt. 12. 13:21
 4/23 anonim ***** válasza:

Ha tényleg kolléga vagy, akkor tudod, hogy a szeminárium sosem 50 fős. Max egy előadás az, de akkor az nem interaktív, vagy alig.

Akkor már érdemesebb egy könyvet venni a témában (Angolra hangolva) és azt olvasgatni otthon kényelmesen.

2010. okt. 12. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/23 anonim ***** válasza:

" nem képes arra, hogy az írott tananyagot elsajátítsa"


Szerintem Te ne akarj oktatni!!!!


L32

2010. okt. 12. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/23 anonim ***** válasza:

Egyáltalán nincs értelme. Egy csoport iskolába max 15 főig, nyelvsuliba/ tanfolyamon max 10 főig jó. Ha ezeknél többet raksz be akk semmi értelme, mert nem jut szóhoz senki.

Tehát ez kb 4-5 csoport.

2010. okt. 12. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/23 anonim ***** válasza: