Hogyan kell értelmezni ezeket a matematika feladatokat?
Mik ezek, valami furcsa egyenletek?
Az világos, pl. hogy a^3a^7, ez egy hatvány, amit ki is tudok számolni. De az micsoda, hogy =a^x x=(1)
Nem értem, mik ezek!!
[Szia, itt #4]
A válasz: x=10
Nem kell ide semmilyen logaritmus, ez sima hatványazonosságos feladat. Tanultál már egyáltalán logaritmust??
Csak hülyén van jelölve, de még a szövegstílus is más; a zárójeles számot hagyd a francba. Matematikailag sincs értelme. Miért tennél zárójelbe egy darab nyomorék megadott pozitív egészt?
Tényleg valszeg csak a formátum hülyesége, és csak annyit jelent, hogy hanyadik válasz kerül a pontozott vonalra.
#12
Na végre!
Ennyit akartam.
11. osztályos vagyok amúgy, estin. Ez ismétlés.
[Még mindig #4]
Azért nem x=a^10, mert az egyenletben az x a hatványkitevőben van. A keresett ismeretlen tehát a kitevő, amit amúgy jól meg is fehtettél, hogy mi.
Azért a házidat nehogy már mi csináljuk meg!
Amúgy csak egy kicsit gondolkodni kéne, és meg is tudnád oldani magad is. Nem sok ettől könnyebb feladat létezik…
#16
Tipikus példa arra, amikor valaki jót akar, de csak ront a helyzeten.
Veled ellentétben én szívesen megcsinálom más háziját, sőt volt, aki nekem is odaadta, hogy lemásoljam.
Én a jövőben sehol sem fogom használni a matekot, szal teljesen mindegy, hogy milyen módon számolok le ezzel a tantárggyal.
Nekem abban kell jónak lennem, ami a munkám lesz.
Bár az ilyesmi emberek mint te, ezt sose fogják megérteni.
A normális válaszokat köszönöm.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!