Létezhet olyan ember, aki pl egy matematika emelt szintű érettségit 100%-os ra megirja?
Ha Budapesten tanulsz, akkor ajánlom a Fazekas tanárait.
Továbbá a Kömalból is szemezgethetsz. A Kömal régebbi számait itt találhatod:
Persze. Osztálytársaim között is voltak, akik 98%-os emeltet írtak, tuti van olyan is, aki meg tudja írni 100%-ra. Szerintem érettségin nem is feltétlenül a feladatok nehézségével van a baj, hanem ott azért izgul az ember, picit kapkod, hogy tuti beleférjen az időbe, de azért rendesen oda kell figyelni stb., és előfordul, hogy ebből adódóan is veszítenek pontokat mert a részletekre nem figyelnek és itt-ott elhagynak egy-két pontot, amik ugye ősszeadódnak pl. elfelejt kerekíteni, szöveges feladatnál nem ír választ, nem ír mértékegységet, valamit elszámol stb. Úgyhogy nyugodtabb körülmények között biztosan vannak többen is, akik meg tudnák írni 100%-ra, de azt is elképzelhetőnek tartom, hogy valakinek éles helyzetben is sikerül.
Egyébként ugyanúgy megvannak a követelmények, mint más tárgyaknál. Nyilván annyiban picit más, hogy pl.egy töri feladatot azért annyira nagyon nem tudnak megvariálni és ha megtanultad, akkor tudod a választ, míg a matek már bonyolultabb és rá kell jönnöd a megoldásra, vannak típusfeladatok is, de azért emelten vannak olyan feladatok, amiket valóban neked kell megoldani és gondolkodni kell rajta.
"Kicsit sok bullshitet tolsz, úgy érzem.
3-as matek középpel amúgy sem hiszen, hogy lenne bármi rálátásod az emelt matekra." - kedves válaszoló nagyon poénos volt a megfogalmazásod , meg ér egy dislike-ot :)).
"amugy hozzá tenném, hogy 7.-es koromba már 11-es feladatokat is meg tudtam oldani."
Pontosan erről beszélek.
Ki hiszi el ezt a sok orbitális baromságot???
Hármas középszintűt még egy általános iskolás is meg tud írni, mert kb csak az alapműveletek kellenek hozzá.
Te meg jössz a gagyi kamu dumáddal, hogy 11-es feladatokat oldottál meg 13 évesen. :D :D :D
Súlyos önértékelési és valóságérzékelési problémák lehetnek a fejedben.
Így nehéz lesz bárhol is érvényesülni.
#16, nekem valószínűnek tűnik, hogy nem lódít, csak nincs semmiféle tapasztalata a gondolkodás fejlesztéséről, ezért biztosra veszi, hogy olyan nincs is. Ugyanezt a logikai hibát követi el a kérdés feltevésénél is.
11.-es feladat pl felírni egy kör egyenletét, ha meg van adva a középpontja és a sugara. Ezt bármelyik hetedikes meg tudja csinálni, ha megmondod neki, hogy a képletben mit hova kell behelyettesíteni. A kérdező szemléletében a matematika sok ilyen "ezt látom-ekkor ezt kell tenni"-ből tevődik össze. Ezért szörnyűlködik azon, hogy az emelt szintű érettségin "bármi lehet". Ha ő ránéz egy feladatsorra, 15-20 olyan kérdést lát, aminek mind ismerni kell előre (meg kell tanulni) a megoldási menetét, különben nem lehet megcsinálni. Ez összhangban van a középszintű hármasával is, ott kb eddig lehet jutni gondolkodás nélkül, de elegendő magolással.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!