Hogyan kezelnéd a tanárokat, ha nem értenél egyet az osztályozással?
🤣 Úristen.
Tanárnőnek nagy megkönnyebbülés lesz, amikor iskolát váltotok.
A kézügyesség pedig készség, lehet javítani de nem feltétlenül a gyurmázáson meg színeztetésen múlik. Ha valaki nem ír szépen, vagy rajzol, attól még ember.
Meg a gyereknek sem fog megártani ha felkészül, hogy az életben vannak igazságtalan dolgok, ettől nem kell összeomlani, hogy 4es lett a szépírása. Mondjuk ha ezt a cirkuszt látja otthon, elhiszem hogy kivan, azt hiszi ez a normális, amit Te leművelsz itt, pedig bolhából elefánt.
Próbálom tanítani a gyereknek, hogy álljon ki magáért a lehetséges módokon, pláne ha igazságtalanságot érzékel.
Igen, készség, mi minden egyes rohadt nap gyakorlunk bölcsödéskora óta, mióta közölték, hogy fejlesztésre szorul. Tessék, most felhoztam/tuk a fejlesztőkkel jó szintre, és senki le se tojja, mert nem az ő keze alatt fejlődött. Ugyanúgy jár a dicséret neki, mint a másik gyereknek. Csak ugye a suliban ez nem látszik, mert ő 2 éves kora óta gyakorol naponta, már csak azt látják, hogy ügyes és gyorsan tanul.. az elmúlt évek belefeccölt munkáját nem.
A finommotorika a gyakorláson múlik, első körben a nagymozgásokat kell helyre tenni(ezzel csak kevés munkánk volt nála), utána jöhetnek a kisebb, finomabb mozdulatsorok. Ki mondta, hogy nem ember? Szerintem is figyelemreméltó a fejlődés. A másik gyereké is. De az enyémé is. Díjazzák külön azokat, akik nagyot fejlődtek, tényleg. Tök jó.
Nem omlott össze. Jelezte, hogy szerinte nem fair. AZTÁN néztem meg én is a másik gyerek dolgait és szerintem sem volt rendben.
Nem tudom hogy lehetne úgy felhozni, hogy ne legyen benne az, hogy az én gyerekem nem kedvelik és talán ezért nem értékelik megfelelően.. mert pont olyan reakcióra számítok, amit pl tőled is kaptam. Mit sajnálom a másik gyerektől az ötöst, meg ne szóljak bele a tanárok munkájába. Nem sajnálom tőle. Az enyémnek szeretnék tudásához mért visszajelzéseket, de legalábbis megérteném, ha van valami oka, hogy mondjuk a nem elég kampós kampókat a másiknál miért nem vették hibának, nála pedig igen, vagy mittudomén.
Jó lenne az osztályozási rendszert közkincsé tenni
Pontosan én is azt gondoltam, hogy az életben még sok igazságtalansággal fog szembesülni. A mostani eset nem is biztos, hogy az volt egyébként.
Az anyuka pedig olyan kis stílüen reagálja le a dolgokat. Én ha tanár lennék nem magyarázkodnék, ha úgy ítéltem meg, hogy 4-es, nem magyarázgatnék egy laikusnak, aki ráadásul elfogult is.
Műszaki területen nem volt vele gondom, minden pontlevonás, jegy jogos volt. A tanárok sokszor voltak ellenségesek, de a jegyeken ez sosem látszott, max a stílusukon. Ha meghúztak akkor nem volt bajom, ha megdicsértek akkor volt miért. Mindig megkaptuk mi alapján értékelnek, be lehetett menni reklamálni is, bár szerintem jogosan senki sem ment, legalábbis akinek láttam a ZHit és beadandóit. Nálatok nem volt rendben?
Nekem ez az egész helyzet új, jól tanultam mindig, nagyrészt igazságosan értékeltek, egy két verselemzésnél húztak le, de az elég szubjektív, hogy a rózsa a szerelem jelképe-e éppen, mint ahogy gondoltam, vagy épp valami másé, szóval az nem érdekelt.
Mondjuk nem értem te hol férsz hozzá a fél osztály dolgaihoz, hogy látod a Marcika papírját, plusz gondolom már 20bol 18 anyuka orra alá bedugtad a lányod dolgát hogy szép, szép, na, szép?
Lehet miattad pikkel a tanár a lányodra? Nem bírsz nem vergődni a gyurmán meg a finommotorikán és elfogadni egy 4est.... Mintha a világ vége lenne.
Talán a tanártól kéne bocsánatot kerned a viselkedésedért, és akkor nem pikkelne. Gondolod ez nem jut vissza hozzá? Talán ezt is olvassa...
Látom nem megy az értő olvasás. Leírtam, hogy MÉG SEMMIT NEM CSINÁLTAM. Nem beszéltem vele. Mikor a gyerek szólt, hogy a kisfiúé nem szép, és jobb lett, az anyjával jóban vagyok, megkértem, hogy megnézhessem. Megmutatta, megnézte az én gyerekemét is.
Teljesen megértem, hogy a gyerek magatartása rossz, írtam, hogy ő is nehézséggel küzd, nem nevelés kérdése sajnos, nyugodtan húzzák le azért az az értékelést, amit elkövet. Fészkelődik, belebeszél, duzzog, nem csinálja, nem jó gyerek, máskor meg remekül viselkedik és tanár dicséri. Simán egy változó, meg is lepődnék, ha ennél jobbat kapna majd. Csak annyit akarok, hogy ez ne látszódjon a jegyein, mert a tudása remek és a szorgalma is nagyon jó, napi szinten gyakorol, sokszor magától. Nem hiszem, hogy a rossz magatartású gyerekeket tudását ne lehetne elismerni, mert meg van rá sértődve az ember, hogy tiszteletlen és nem csinálja, amit mond. Ahhoz képest milyen nehézsége van, és így teljesít, szerintem ő is elismerést érdemelne egyébként, mert figyelnie is nehéz. Nem beszéltem MÉG a tanárral és EGY GYEREK írását láttam, akinek az anyjával amúgy is jóban vagyunk.
A tanárnő biztosan nem olvassa az oldalt.
Nem is tudom hogy gondolod, hogy a nehezen viselkedő gyerekek tudását kétségbe kellene vonni azért, mert nem csinálják, amit mondasz. Ez két külön dolog, jegyekben is külön kategóriája van. Ahogy a fejlődést sem a tudás osztályozásában kellene értékelni, hanem mondjuk a szorgalomnál, vagy mondom, külön megtapsoltatni a kisfiút az osztály előtt, hogy büszke lehessen magára.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!