Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Hogyan kezelnéd a tanárokat,...

Hogyan kezelnéd a tanárokat, ha nem értenél egyet az osztályozással?

Figyelt kérdés
Mondjuk látod az osztálytárs írását, és sokkal csúnyább, mint a te gyerekedé, mégis az övé 5-ös lenne, a te gyerekedé meg 4es? Mit tennél, ha szóvá tenné a gyereked is magától a dolgot?
2022. jan. 18. 07:36
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
100%
Beszélnék a tanárral.
2022. jan. 18. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 A kérdező kommentje:
Megmondanád neki, hogy láttad más dolgait, és szerinted a te gyereked jobbat érdemel, igazságtalanul osztályzott? Mit mondanál, ami nem sértő? A gyerekem nem kedvelik.
2022. jan. 18. 07:47
 3/20 anonim ***** válasza:
100%

Megnézném, de azt se felejtsük el hogy nem mindenki egyforma, lehet a másik gyerek írása csúnyább, mint az én gyerekem írása, de magához képest a leges leggyöngybetűibbet produkálta. Míg az enyém tud ennél szebbet is.

Ha sorozatosan ilyen esetek vannak, és igazságtalannak érzem, megkérdezném a tanárt higgadtan, négyszemközt, mi alapján osztályoz.

2022. jan. 18. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 anonim ***** válasza:
56%
Megkérném, hogy magyarázza el, mi az oka a különbségnek, mert szeretném megéeteni. Ha tudok, mintát is vinnék és egymás mellé raknám a kettőt.
2022. jan. 18. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 anonim válasza:
72%
Eleve nagyon maradi dolog írásképet osztályozni. Én beszélnék vele.
2022. jan. 18. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 anonim ***** válasza:
Hiába ír csúnyábban, ha tud helyesen írni.
2022. jan. 18. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 anonim ***** válasza:
Bírom az ilyen szülőket! A tanár kompetenciája eldönteni az osztályzást. Az meg, hogy 4-es vagy 5-ös kit érdekel egyáltalán?
2022. jan. 18. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/20 A kérdező kommentje:

Azt, akinek másik suliba kell vinnie a gyerekét például, vagy azt, akinek a gyereke csalódott, és nem érti a dolgot.


Aki megdolgozik valamiért keményen, azt jutalmazni kell. Amúgy lehet, hogy a gyerek "képességéhez" mérik az osztályzatot, de ez nevetséges..az enyém sem csak a kisujjából rázza ki.


Azért mert a másikkal nem foglalkoztak eleget, nem kellett ennyit írnia, rajzolnia, gyurmáznia, én meg színeztetem a gyereket és másoltatom, gyurmáztatom, fűzetem, festetem, fonni tanítom játékosan kiskora óta rámentünk a finommotorikára fejlesztés címszóval(és amúgy más területen, pl figyelemnél az enyém gyengébb), neki is egy rakás munkája van benne.. Lehet, hogy nem 2 hónap alatt kezdett szorgalmasan gyakorolni, hanem 5 év alatt jött fel erre a szintre, de ugyanúgy elismerést érdemelne, mint a másik. Nem profi finommotorikával született ő se, ahogy mások se, értékelni kellene. Nevetséges..


Értem az integráció lényegét, az enyémet is integrálják, de attól, hogy "sokat fejlődött" nem kellene azt a látszatot kelteni, hogy ugyanannyire megy mindenkinek, hanem kaphatna valami különdíjat, extra szorgalmi jegyet, plüsst, vagy ilyesmit és irtó nagy puszikat és öleléseket a négyesért is, mert az is szép eredmény, ha előtte a ceruzát is alig tudta megfogni.


Nem helyesírás volt.


Ha matek lenne, és az enyém tudná, hogy kettő meg kettő az négy, mert baba kora óta ráfeküdtünk a számolásra a hétköznapi életben, a kissrác meg azt mondaná, hogy 3,5 és az övét jobbnak minősítenék, mert eddig a számokat sem ismerte fel és sokat fejlődött 2 hónap alatt, nevetséges lenne kiválóan megfeleltet kapnia, csak mert közel volt a megoldáshoz.


Áh. mindegy. Úgyis megyünk innen, csak szóvá kellene tennem, mert a gyereket is zavarja, meg engem is. Őt előbb zavarta, aztán néztem meg a másik fiúét is.


Tényleg, teljesen benne vagyok, hogy díjjazzuk a fejlődést, de az értékelési rendszeren kívül.

2022. jan. 18. 13:53
 9/20 anonim ***** válasza:

Szerintem nyugodtan rá lehet kérdezni, hogy mik az osztályozás SZEMPONTJAI, mert már réges-régen nem szubjektív a külalak értékelése (hacsak nem valami maradi tanerőről van szó), nem a betűk kerekítését veszik figyelembe, hanem pl. hogy tartja-e valaki a margót, a hibáit hogyan javítja (ha felülírással vagy még rosszabb esetben átsatírozással, az bizony levonás), a magánhangzókról egyértelműen eldönthető-e, hogy hosszúak vagy rövidek, stb.

Egyre inkább romlik a gyerekek kézírásának a külalakja, felső tagozatra már nagyjából annyi a követelmény, hogy el lehessen olvasni, illetve a fentebb felsoroltak, mivel ezek a felvételi követelményei is.

2022. jan. 18. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/20 A kérdező kommentje:
Ennyi csak? Akkor minden gyerek ötöst érdemelne. Ezzel egyáltalán nincs gondja a gyerekemnek, és a többinek sem. Ha nagyon bele akarnék kötni, azt mondanám, hogy nem egységesek a szavak-szótagok közötti távolságok nála(ilyen milliméteres eltérések), de ez a tökéleteshez van mérve, tényleg csak szőrszálhasogatás. Nagyon nem oké, ha erre kap rosszabb jegyet, amíg a másik betűi nehezebben felismerhetők pl a-o meg "görönyösek"..
2022. jan. 18. 15:29
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!