A magyar vasút történetében melyik volt a legsikeresebb mozdonytipus?
Figyelt kérdés
2019. ápr. 18. 21:27
3/5 anonim válasza:
A magyar gyártás:
V40 (Kandó) (megalapozta a korszerű villamos vontatást)
Külföldi:
Nohab (Viszonylag gyorsan kivonták)
4/5 anonim válasza:
V43, M41, V46 és M44. Ezek a XXI. században is megállják a helyüket és még mindig meghatározó mozdonytípusai a MÁV-nak. Ezek közül legtovább az M44 és a V46 fog üzemben maradni, mert nincs rájuk semmilyen alternatíva, amivel megérné kiváltani őket. Tökéletesek a feladatuk ellátására.
5/5 anonim válasza:
Egyetlen típust nem lehet mondani. Rendeltetéstől, korszaktól függően nagyon sok sikeres mozdonya volt a MÁV-nak. Gőzös/fővonal: 424, 324,327,328 mellékvonal 22-es,375,376-os, Dízel: NOHAB, Púpos, Csörgő, Villany: V43-as, Tolatószolgálat: M44.V46
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!