Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A magyar vasút történetében...

A magyar vasút történetében melyik volt a legsikeresebb mozdonytipus?

Figyelt kérdés

2019. ápr. 18. 21:27
 1/5 anonim ***** válasza:
70%
Nurmi.
2019. ápr. 18. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
29%
2019. ápr. 18. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

A magyar gyártás:

V40 (Kandó) (megalapozta a korszerű villamos vontatást)

Külföldi:

Nohab (Viszonylag gyorsan kivonták)

2019. ápr. 18. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
83%
V43, M41, V46 és M44. Ezek a XXI. században is megállják a helyüket és még mindig meghatározó mozdonytípusai a MÁV-nak. Ezek közül legtovább az M44 és a V46 fog üzemben maradni, mert nincs rájuk semmilyen alternatíva, amivel megérné kiváltani őket. Tökéletesek a feladatuk ellátására.
2019. ápr. 19. 05:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%
Egyetlen típust nem lehet mondani. Rendeltetéstől, korszaktól függően nagyon sok sikeres mozdonya volt a MÁV-nak. Gőzös/fővonal: 424, 324,327,328 mellékvonal 22-es,375,376-os, Dízel: NOHAB, Púpos, Csörgő, Villany: V43-as, Tolatószolgálat: M44.V46
2019. ápr. 19. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!