A magyar vasúttársaság járművein, miért nem vezetnek be "csendes zónákat"?
A tömegközlekedés egyik nagy problémája manapság, hogy mindenféle ember együtt utazik, akik idegsítik egymást.
Az egyik dolgozni szeretne, a másik tanulni, könyvet olvasni..stb
Meg vannak, akik gőgicsélő gyerekkel vannak,fél percenként csipog a telefon ezzel jelezve a Facebook üzenetet.
Ausztriában már alkalmazzák azt, hogy van külön csendes zóna, ahova olyanok ülnek, akik dolgoznak,tanulnak,könyvet olvasnak...stb
A MÁV-Start egyik legnagyobb problémája az, hogy képtelen komplett szolgáltatáscsomagot stabil szinten nyújtani az utasoknak.
Személyvonatból van hugyos Bhv rendre 15 perc keséssel meg korszerű legkondis motorvonat, ami szinte soha nem késik, mégis ugyanúgy személyvonatnak hívjak. Akár egyazon vonalon is.
Vagy a különböző gyorsvonatok: kifogsz egy szinte makulátlan, frissen felújított stokkból kiállított vonatot, másnap ugyanabban az időpontban egy okádék lepattant stokk megy.
Éppen ezért nagyon nehéz a MAV-Startnál bármilyen új szolgáltatást bevezetni, mert a meglévő néhánynál sem igazán tudsz rá számítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!