Mi annak az oka, hogy a magyar vasúti közlekedés ilyen rossz állapotban van?
A forrás a 40 év vad kommunizmus/szocializmus és a látszat rendszerváltás. A többi már csak ennek cizellálása.
Halkan jegyzem meg, az a munka amit a vasutasok végeznek (minőség, mennyiség, elkötelezettség, hozzáállás stb) nem érdemel több bért. De ezért le leszek pontozva úgyis.
Ahogy 15:17-es írja, ez is a "fejétől bűzlik a hal" esete. Se források, ami van azt is hülyeségre költötték, se hosszabb rövidebb távú tervek.
De az elmúlt évek óta tapasztalható némi fejlődés, hosszú távon az IC vonatok is rendben vannak leszámítva a csillagászati árukat.
Az hogy szórják a pénzt!!!!!
A többi pv.
pl. egyik ok lehet hogy rengeteg pénz el megy az oktatásra
indit egy 30 fős tanfolyamot.
Oktatásszervező a BGOK neki fizet a Máv és Máv start.
Elindul a tanfolyam roszabb esetben egy hónap után jobb esetben 3 honap után elküldenek 10-15 embert a tanafolyamrol.
Számold ki addig kifizetik a
- járulékokat
- fizetést
- VBKJ
- arcképes
- tanfolyam dija
- kollegium ( 3000 ft/nap )
ez alap hangon is ugy hogy arcképesre is számolsz x összeget kb 2 millio ft / FŐ
inditja következő tanfolyamot ugyan ez megy ..
MÁV azt mondja darab darab...
Csak igy van bevétel a BGOK nak is
#8
Az arcképes miért 2 millió/ év?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!