Mennyire lenne szükség az M4-es metró északi (Zugló, majd Újpalota) meghosszabbítására?
"Onnan tovább vitatható!"
Végül is, csak 36 ezren laknak ott, majdnem annyian, mint mondjuk Cegléden...
Sőt, a 7-es, 8-as, stb. buszok is azért érik egymást minden reggel és délután, mert senki sem akar velük utazni, csak olyan jól mutatnak a buszsávban :)
Újpalotán ugye csak nyugdíjasok laknak, akik maximum a vásárcsarnokig döcögnek el, esetleg laborvizsgálatra... :)
Hármas, egy 36000-es lakótelep hogy a francba adna csúcsórankènt 10000 utast? Csak dolgozó emberek laknak ott akiknek mind egyszerre 8 órára be kell érniük ugyanabba a gyárba? Nem megy senki Újpestre vagy épp Rakosszentmihály felé dolgozni? Ne vicceljünk már. Újpalota nem tart el egy metróvonalat.
Villamost, azt annál inkább, hiszen ahhoz nem kell rohadt drágán emmentálivá fúrni a várost, ráadásul közvetlen belvárosi kapcsolatot adhatna, miközben a metró szépen elkerülné a város központjának nagy részét.
És a Bosnyákon mi van? Piac. 3-as villamos. Bármi más? Egyszerűen nincs ott akkora utaslèpcső (tehát utasszám változás a Thököly uti tengelyen), ami indokolná azt a vegallomast. Akkor már inkább Újpalota, de ugye inkább az sem.
Viszont egy villamosvonal szépen elérhetné a Ferenciek terét is.
Elhihetitek, jól járnék egy ilyen hosszabbítással zuglói lakosként, de adófizetőként már nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!