Az 1-es villamost meg kéne hosszabbítani Kelenföldig, a 14-est a Deák Ferenc térig, szerintem ezeket lenne a legfontosabb megépíteni.
2016. máj. 7. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 anonim válasza:
Szerintem:
1.: 1-es villamos meghosszíbbítása az Etele térre
2.: A Lehel téri és a Deák téri vonalak összekötése
3/a: A Budai fonódó Pacsirtamező úti ágának kiépítése
3/b: A Budai fonódó egyetemvárosi ágának kiépítése
4/a: A Népszínház utcai és a Népszínház utcai vonalak összekötése az Erzsébet hídon át
4/b: Az 5-ös buszt kiváltandó a 67-es villamos pályájának visszaállítása
5.: 42-es villamos meghosszabbítása a Gloriett-lakótelepre
+1.: A fogaskerekű rekonstrukciója során integrálás a villamoshálózatba, kétirányú vonalhosszabbítás a Széll Kálmán tér és a Normafa felé
2016. máj. 7. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 MZ.per.X válasza:
Ahogy az első írta 1-est ki Kelenföldig, 14-est összekötni a 47/49 vonallal a Deákon, szerintem ezek amik megvalósíthatóak rövidebb távon is.
2016. máj. 7. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
2050-re talán egy megvalosul ezek közül.
2016. máj. 7. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 anonim válasza:
Utolsó, ne legyél pesszimista, az elmúlt 2-3 évben a reneszánszát éli a Budapesti villamosközlekedés. Olyan dolgok valósultak meg (és fognak) amikre az elmúlt 20 évben nem volt példa. Az 1-es villamost peig 2017 körül meghosszabbítják a Kelenföld vasútállomásig, utána pedig az északi végén is az Aranyvölgy vasútállomásig, ami szintén nagyon jó, hisz átszállási lehetőség lesz egyenesen az esztergomi vonatra. Támogatom a felújításokat és az építkezéseket, de szerintem a 47/49 teljesen fölösleges a Nyugati pályaudvarig, konkurenciát jelentene a metrónak a Kálvin tértől kezdve. A 14-es villamos meghosszabbítása a Nyugatiig elengedhetetlen, hiszen Angyalföldről nagyon sokan a Nyugatiig akarnak menni, nekik nem kéne 1 megálló miatt átszállni a metróra...
2016. máj. 7. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 anonim válasza:
1. 1-es Kelenföld vasútállomásig meghosszabbítani
2. 14-est meghosszabbítani minimum a Nyugatiig, de ha lehet a Deákig (a 3-as metró átépítése előtt, így metrópótló szerepet is játszhatna)
2016. máj. 7. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 MZ.per.X válasza:
"szerintem a 47/49 teljesen fölösleges a Nyugati pályaudvarig, konkurenciát jelentene a metrónak a Kálvin tértől kezdve"
Szerintem meg pont hogy hasznos lenne, hogy van átszállásmentes kapcsolat Dél-Budáról egy pályaudvarra. Én például mindig utáltam azt hogy utazásnál nagy bőrönddel, táskával, sok cuccal még metróra is át kell szállni 2 megállóra.
Na meg a metró alap esetben hosszabb távokon működik jól, 1-2 megállókra meg ott a villamos, és egymással párhuzamosan is képesek létezni.
2016. máj. 8. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 anonim válasza:
Arról nem is beszélve, hogy a Bajcsyn keresztüli összeköttetésnél, egy újabb éjszakai villamosvonal jöhetne létre (most csak a 6-os az).
2016. máj. 8. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
9/11 anonim válasza:
"de szerintem a 47/49 teljesen fölösleges a Nyugati pályaudvarig, konkurenciát jelentene a metrónak a Kálvin tértől kezdve" S az miért lenne baj? Nem lehetne azt mondani, hogy a 3-as metró ne lenne kihasználva, sőt, már-már egészségtelen, hogy még rövid szakaszokon sincs alternatívája, így ha bármiért beüt a krach, kész a káosz.
2016. máj. 10. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 anonim válasza:
#5
Ha 14-es be tudna járni a Deák térig, akkor most a Fővárosnak nem fájna a feje attól, hogy hogyan oldja meg a metrópótláshoz hiányzó 40 busz problémáját, amire ugye nincs pénz. Az már csak hab a tortán, hogy egy újpesti vagy káposztásmegyeri lakos 1-2 átszállást meg egy csomó időt megspórol a felújítás alatt.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!