Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért ígérik a 160-as pályát...

Miért ígérik a 160-as pályát mikor úgysem igaz?

Figyelt kérdés

Átépűlt a székesfehérvári szakasz,a Szajol - Békéscsaba szakasz is én a 100-as is épülget,tényleg új pályát csináltak,új felsővezeték tartó oszlopok,vezetékek,alépítmény,hidak megújultak,minden.


Azt mondja mindenki,hogy a pálya bírná a 160-at,de nincs hozzá megfelelő biztber ami kezelje,valamint nincs ETCS.


Viszont egy mozdonyvezető aki szinte nap mint nap a Bp. nyugati-Debrecent járja azt mondta,hogy tévhit,hogy a pálya bírná a 160-at,ugyanis nem birná,azt is mondta,hogy a Budapest-Hegyeshalom vonalon azért bírja a pája a 160-at,mert az nem ilyen pálya amit itt újat csinálnak ,hanem annál jóval erősebb,úgyhogy ami új vágányt lefektettek az nem bírna ki 160 km/h sebességet,nem is fog sosem annyival menni,marad a 120.


Ezt hallva elgondolkodtam,hogy jó oké a 120-as sebesség is jó.


Viszont akkor miért hitegetik az embereket,hogy "nemsoká 160-nal megy majd a vonat"?


Miért nem kell őszinte lenni a médiának is,hogy zajlik a vasútfelújítás,minden megújúl,de marad a 120 -as sebesség?



2018. márc. 29. 18:25
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
66%

"Bp. nyugati-Debrecent járja azt mondta,hogy tévhit,hogy a pálya bírná a 160-at,ugyanis nem birná,"


Ha Ő ezt mondta, akkor nyilvánvalóan úgy is van :DDD


Amúgy kb heti-kétheti rendszerességgel használjuk 160 km/ó-val a Szolnok-Püspökladány szakaszt, de szokszor a 120-as vonalat is, 160-as, és emelt sebességű futópróbához. Ugyan ezek nem közforgalmú vonatok, de 160-nal és 176-tal is mennek.

Amúgy kiépítésében tudja a 160-at a pálya, nem tudom mit álmodott a mozdonyvezető haverod.

2018. ápr. 1. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 A kérdező kommentje:

Így van.

Arra járnak,ugyanis a debreceni vezéreket szinte mindig csak Pestre küldik,még úgy meg is szivatják őket hogy menj el körbe vidd fel a Tokaj ic-t Miskolcon át a keletibe,ami 6.54 körűl indul a keletibe aztán hozd a Kamillát ami csak Nyírig jön és Nyiregyről önköltségbe gyere le Debrecenbe,bizony van egy ilyen kanyaruk is és azt is mondták,hogy a 80-as vonal meg 120-at sem bír el főleg Gödőllő Hatvan között 80,90-nel mennek,viszont a 100-as vonalon járó vonatok 60%-át Debrecen hordja a nyugatiig és nagyban ismerik a 100-as vonalat,csak tudja mennyit bír a pálya. Különben ezt mikor mondta,hogy nem bírna 160-at,a kollégája is ott volt és bólintott,hogy igen. Tehát két ember is megerősítette. Emellett még a 80-as vonalat is ismerik,valakinek van arra is vonalismerete.


A csabai vonal úgyszintén.


Mivel futópróbáztok a 100-as és 120-ason amúgy?

Biztos 160-nal?

2018. ápr. 1. 21:41
 13/14 anonim ***** válasza:
79%
Nekem, mint átlag utas számára nagyjából mindegy, hogy a pálya x, vagy y km/h sebességre alkalmas. Ami nem mindegy és nagyon szomorú, hogy pályasebességtől függetlenül az 1985/86-os menetrendben a Szabolcs expressz menetideje a Nyíregy-Nyugati viszonylatban 21 perccel volt kevesebb mint ma az IC vonatoké. És ez szerintem gond.
2018. ápr. 2. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 A kérdező kommentje:
Most is annyi lenne a menetideje a citynek,ha nem lenne a vágányzári menetrend miatt hosszabb a menetidő. Akkor is 120-szal mentek a vonatok.
2018. ápr. 2. 21:09
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!