Miért nem elterjedtebbek a városközi trolibusz vonalak? Magyarországra pl. nem lenne jó ilyen olyan helyekre, ahova nem éri meg vasúti pályát építeni, de rendszeresen jár a Volánbusz?
Csak két ilyenről tudok a világban: Szevasztopol és Szimferopol között egy talán 60 km-es trolivonal meg Tiraszpol és Bender között egy 20 km-es.
Nálunk olyan helyekre ahova kevés ember megy, tehát nem éri meg új vasúti pályát lefektetni, viszont rendszeresen jár a Volánbusz, nem érné meg ilyen településközi trolikat csinálni? Még felsővezetéktartókat se nagyon kéne építeni, mert ahol pl. van fa az út mentén, ott azt lekopasztanák, bekennék kátránnyal és mehetne arra a vezeték.
Jelenleg még a meglévő vonalakat is csökkentik, meg a járatokat ritkítják. Városközi trolivonal kiépítésének se sok értelme lenne, kevés ember mellett meg főleg nem érné meg, már maga a hálózat kiépítése sem, és akkor be kell szerezni hozzá új buszokat, az áram sem ingyen van, ráadásul Orbán úr rejtett erőforrásai is gondoskodnának a rendszer használhatatlanságáról.
A felsővezetékes megoldásod meg nem lenne egy életbiztosítás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!