Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Az ötös metró építése mikorra...

Az ötös metró építése mikorra várható, hogy elkezdődik? Már régóta ígérik!

Figyelt kérdés
2016. dec. 13. 22:12
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
Miiiii?
2016. dec. 13. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
Először a hatost adják át 2018 áprilisában, aztán kezdik az ötöst. :D :D
2016. dec. 13. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
51%
A már meglévő 4 is tragédia meg nincs rá pénz.......nem tudom te milyen 5-ösről beszélsz...
2016. dec. 13. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 A kérdező kommentje:

Nagyon jó a négyes metró, korszerű és légkondis.

Az ötös metró ilyen lenne amúgy: [link]

2016. dec. 13. 22:27
 5/14 anonim ***** válasza:
6%
Rajtad kívül még senki nem hallott róla.
2016. dec. 13. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 A kérdező kommentje:
Észak–déli regionális gyorsvasút a másik neve az ötös metrónak, lehet inkább így ismered.
2016. dec. 13. 22:36
 7/14 anonim ***** válasza:
Hát nem tudom. Szerintem nem annyira égető kérdés az 5-ös metró. Ha figyelembe vesszük pl, hogy a mostaniak milyen állapotban vannak. Plusz, ha már van elverni való pénz, akkor inkább p+r parkolókat kellene építeni a külvárosi részeken jó összeköttetéssel a BKV-val, mert már most rémálom az autózás nap mint nap dugókkal....a parkolási lehetőségekről (illetve lehetetlenségekről) már ne is beszéljünk.
2016. dec. 13. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:

Azt azért tegyük tisztába, hogy az ötös metró / észak-délo regionális gyorsvasút egy nagyon jó várható megtérülésű projekt lenne, ami a pilisi, dunakanyari, csepeli elővárosi térségekből közvetlen eljutást kínálna a belvárosba és ezáltal a város szinte minden részén érezhető közúti forgalomcsökkenést hozna. Szerintem.egy ilyen projektet nem szerencsés összemosni a napi üzemrltetés problémáival (arra nem jár uniós támogatás, azaz külön kassza). Ahogyan a P+R fejlesztéseket sem.

e helyett, hanem e mellett kellene véghezvinni. Azt azonban fontos hangsúlyozni, hogy az M2G projektnek sokkal nagyobb a realitása, hiszen jóval kisebb költséggel lehet hasonló hatékonyságjavulást elérni, mint az M5 projekttel - csak pont egy másik agglomerációs területen.

2016. dec. 13. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
Egyenlőre fel kéne teljesen újítani a hármas metrót, és új szerelvényeket venni, valamint a négyes szakaszt is befejezni, mert az hogy most van négyes metró csak egy dolog, de nincs kész mert tervek szerint hosszabb lett volna. Másrészt ezek az új Alstom szerelvények sem a legjobbak.
2016. dec. 14. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
Majd ha elkészült a hatos metró, összesen két megállóval: Budapest, Kossuth tér - Felcsút, stadion.
2016. dec. 14. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!