Ti támogatnátok azt, ha lehetne értékelni a vezetőket a BKK-nál?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Na azért álljunk meg egy ásónyomra.
Mégis mi az isten nehézség van abban, hogy letegyen az ember egy C,D,E jogsit? Oda kell ülni azt pár elméleti dolgot megjegyezni 1-2 óra alatt? Erre azért ne verjük a nyálat szerintem. Az, hogy meg tudott szerezni egy újabb kategóriát az még messze nem elismerésre méltó dolog, pláne ebben a korrupt rendszerben...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
9-es vagyok. Rizsázhatók, de én is csak olyan utas vagyok, mint te. Könyvkiadóban dolgozom, s semmiféle kötődésem nincs közlekedési vállalatokhoz, még csak áttételesen sem.
Beírásomban nem védtem a rossz gépjárművezetőket, csak próbáltam neked felvázolni, hogy miért nem jó nézetem szerint ez a rendszer.
Ha te minden egyes alkalommal előre vagy hátra esel, akkor nem rendeltetésszerűen használod a járművet, nem kapaszkodsz.
De nagyon trollszagú a dolog így a viszontválaszaid alapján.
Nem érdekel téged a mi véleményünk, csak erőlteted a magadét.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Én 60 múltam, s rendkívül keveset autózom, munkába tömegközlekedéssel jutok. Nem sok olyan vezetővel találkoztam, aki durván vezet, udvariatlan. Nem állítom, hogy eggyel, sem.
Aki nem alkalmas emberek szállítására, azt el kell kergetni a cégtől. Ezt így gondolom. Még akkor is, ha tudom, lasszóval sem tudnak fogni járművezetőt manapság.
De ez a pontozásos rendszer semmiképpen nem egzakt, s emmiképpen nem lenne semmi hatása. Aki kipontozódik, azt elküldenék, vagy mi? Akit meg felértékelnek, kapna több zsetont?
És mi lenne a technikai megoldása ennek? Rengeteg embernek csak hülye telefonja van, az internetről meg csak annyit tud, hogy valami bevásárlóhely.
De ők is utaznak!
Milyen szazatok szárzmazhatnak a bliccelőktől, a nem idén barnult honfitársainktől?
Ha tudna szavazni az a nénike, aki szalad a busz után, bottal veri, hogy nyissa ki, majd az első megállónál leszáll, mindezt olyan ponton, ahol 6 járat megy itt párhuzamosan, kb. 1-2 perces sűrűséggel?
#18 Meg lehetne azt csinálni, hogy a BKK info appba plusz funkcióként belerakni a járatok véleményezését, GPS alapján csak az írhat aki ténylegesen utazott a járattal, a BKK pedig tudja hogy akkor ki vezette. Nem csak csillagozás, hanem hosszabb értékelés lenne kötelező, amiből nagyban le lehetne szűrni az illető szándékát. És ha ezekből jönne össze sok egy embernél, akkor jönnének a konkrét intézkedések.
Nem lehetséges hogy mindenki szavazzon, akinek nincs ilyen telefonja az kimarad, de ez is jobb a semminél.
Hogy a jó oldalát nézzük, meg lehetne határozni hogy a rossz vélemények mellé kötelező lenne jót is írni, hogy egyensúly legyen.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Szerintem van a mai munkavállalóknak - ha buszvezető, ha más - épp elég baja, majd pont ilyenekkel kéne még őket tovább frusztrálni. Magadat nem akarod pontoztatni minden szembejövővel? De kva jó is lenne az, mi?
Jártam pl. húsz évig olyan vonalon, hogy órákat kellett dugóban araszolni, idegőrlő forgalomban szlalomozni, lehetetlen szűk utcákban manőverezni. Már én éreztem azt utasként, hogy kiszállok, azt szétverem valamelyik kocsis pofáját. Én elképzelni nem tudom, hogy bírják ezek cérnával. Akkor még összekötöttek ezer vonalat, vagyis másfél óra, mire a sofőrnek pihenőideje lenne, a késés miatt persze az se lesz, emberhiány miatt túlórák, akkor még bsztatják őket az elsőajtós jegyellenőrzéssel... mit akarsz még? Inkább takarítanák ki a buszok előtt az utat, meg hagynák, hogy jegyellenőrizgetés helyett 100%-ban az útra koncentráljon, végül is 50-150 ember életére megy a játék. Nekem valahogy a buszvezetők jutnának utolsóként eszembe, ha ellenségeket akarnék keresni ebben az országban. Az máris egy súlyosabb probléma, hogy összevásárolnak egy csomó olyan esztelen buszt, hogy 30 kényszerülésből 29-be egy normál (amputálatlan lábú) ember le se tud ülni, mert a fűtésdoboz, mert a földig menő támla, mert a feljövő izé, mert combod közepénél az üveglap, meg a töködben a szemben ülő térde... Valami mindig van ott, ahol a lábad lenne. (És az a nagy helyzet, hogy vannak alacsonypadlós buszok a világban, amiből kiderül, hogy bizony lehetne másképp is.) Fellógatni kéne azokat a népnyúzókat, akik ezeket megtervezik, meg összeveszik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!