Ha Svájcban nincsenek csendes vagonok - ahol Európa legszínvonalasabb és pontosabb vasúti hálózata fekszik -, akkor mit vász egy MÁV-tól? :D
Tudod, ELŐBB oldják meg, hogy 2 mm hótól ne legyen több órás késés - meg úgy általában -, ne legyen szemét, bűz és néha hideg, AZTÁN gondolkodjanak a többin.
2017. nov. 24. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
3/24 anonim válasza:
Ez mekkora hülyeség... Neked nem való a tömegközlekedés.
2017. nov. 24. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
4/24 A kérdező kommentje:
#1
Mondjuk az alap jegyár 150%-át simán kifizetném érte.
#2
Ezeket úgyse tudják megoldani, és ha már úgyis órákat késik meg áll a vonat a nyílt pályán, akkor addig is nyugiban lehetne lenni.
#3
Miért hülyeség? Mi benne a rossz? Kifejtenéd?
2017. nov. 24. 15:28
5/24 anonim válasza:
Ausztriában, Németországban, Csehországban, Szlovákiában működik a dolog. Egyszerűen külön szakasz van azoknak akik út közben nem akarnak zajos környezetben lenni, mert dolgoznának, olvasnának, pihennének, magyarul hasznosan akarják tölteni az utazással eltöltött időt. Ez ugye a szolgáltatónak is jó, mert olyan jól fizető üzleti utasokat is nyerhet vele, akik amúgy fel órányi idoelonyert inkább autóznak, viszont ha normális körülmények között tudnának dolgozni a vonatokon, akkor vezetés helyett a munkájukra koncentrálva már időt nyerhetnének a vonatozással. Ez nem messze tőlünk kiválóan működik és senkinek sem derogál vonatra ülni és dolgozni.
2017. nov. 24. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
6/24 anonim válasza:
"Miért hülyeség? Mi benne a rossz? Kifejtenéd?"
Azért, mert TÖMEGközlekedés, vagy KÖZÖSSÉGI közlekedés, nem várhatod el, hogy mindenki kussban legyen. Ha csak a csendet bírod, akkor otthon kell maradni, vagy saját autóval menni.
2017. nov. 24. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
7/24 eddiboy válasza:
Vegyél 1. osztályú jegyet, az a csendes vagon. Persze, ahol még közlekedik olyan.
2017. nov. 24. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
8/24 anonim válasza:
Anno az IC első osztály és közepes utasszámnál a gyorsvonati első osztály is ilyen volt.
2017. nov. 24. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
9/24 anonim válasza:
#6
Pont ezért van külön, nem mindenkinek kell csendben lenni. Akik csendet szeretnének azok elkülönülnek. még felár se kéne szerintem. Kb mint anno a dohányzó/nem dohányzó rész.
2017. nov. 24. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
10/24 anonim válasza:
Nem csendes vagonok kellenének (bár régebben a fülkés megoldás jó volt), hanem disztingvált emberek, akik a 2×2 üléses FLIRT-ön nem tehénkednek el, és közben verik a lábukat a földhöz, holott nem is hallgatnak zenét, csak idegbajosak. Vagy egy "domina" szerűség, aki pl.: egy Szfvár-Bp. távot simán lenyom végigtelefonálva, azt is középhangosan. Szóval részben ezek a baj forrásai.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!