Mit lehet tenni, ha törlik a vonatot? (máv)
Sajnos nem szokták kárpótolni sehogy,még ha több ideig nem ment volna tovább,akkor sem.
Nagyobb probléma kell ahhoz,hogy valahogy kárpótolják az utast,ennyiért nem szokták.
Nem tudsz tenni semmit.
Jártam már én is nem úgy mint te,hanem még úgyabbúl.
Tisztázzunk pár dolgot:
- vis maior az a vasúttársaság és üzleti partnerei által nem befolyásolható külső körülmény: vihar, erdőtűz, hófúvás, vegyi baleset, zavargás, harci cselekmények. A mozdony meghibásodása nem vis maior.
- A vasút nem válaszolhat három hónap múlva. 30 napjuk van rá, indokolt esetben (mondjuk tömegbaleset után vagy nyári szabadságolások idején) még 30-at külön ertesitessel rátehetnek.
- A vonatkozó üzletszabályzat szerint kártérítés csak feláras vonatok utasainak jár, esetedben ez akkor is a teljes áru menetjegy árának 25 százaléka, ha te bérletes vagy.
Az első nem tudtam mit jelent, ezért kérdeztem meg.
Az e-mail-ben valóban 30 nap all, de kiegészítésnek ott van a 3 hónap és, ha olyan gyorsan válaszolnak, mint a vonatok érkeznek, akkor inkább a 3 hónapra számítok.
Kellemetlen, hogy több, mint 1 órával előbbi érkezéssel számoltam, hogy odaérjek időben és még ez sem elég és több ezer forintos károm keletkezett a késés miatt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!