A Traianus IC vonatot végig Bukarestig egy mozdonyvezető viszi?
Bp keletitől Bukarestig megy.
Rászoktak mostanában arra,hogy a Magyar/Román határnál nem cserélnek mozdonyt hanem végig Bukarestig Magyar 480-as traxx viszi ami délelőtt hagyja el Magyarországot és későeste van Bukarestben ,Hajnalban indul vissza ugyanúgy a Traianus ic -vel és este ér fel a keletibe. Tehát minden nap egy traxx több mint 24 órán keresztűl nincs Magyarországon.
A mozdonyvezetők munkaideje max. 12 óra 45 perc lehet de ,ha magyar vezér viszi Bukarestig nem Pesttől hanem Békéscsabától vagy Lökösházától akkor is több lehet a vezérnek a munkaideje ami azt jelenti,hogy 12:45-t meghaladja de Román vezér nem viheti tovább ,mert mivel Romániába nincs traxx így a Román vezéreknek nincs traxxra vizsga,csak Magyar viheti.
Ugyanúgy mint ami Brasovból jön ic a keletibe azt pedig mindig Román mozdony viszi a keletiig és gondolom Román vezér van rajta Magyar szakaszon is és vissza is,mert Román mozdonyra meg Magyar vezérnek nincs vizsga.
Ezeket én gondolom így de lehet nem így van.
Azért kérdezem,hogy valaki aki biztosra tudja a választ,várom a válaszát.
Végig Bukarestig egy vezér viszi a határtól vagy Romániában is vannak közben váltások és ezek Magyarok,esetleg két Magyar vezér megy és váltanak valahol a vezetésben és addig a másik pihen míg a másik meg vezet?
Hogy van ez?
"Ugyanúgy mint ami Brasovból jön ic a keletibe azt pedig mindig Román mozdony viszi a keletiig és gondolom Román vezér van rajta Magyar szakaszon is és vissza is,mert Román mozdonyra meg Magyar vezérnek nincs vizsga."
Úristen, ekkora sületlenséget. Minden országnak szinte teljesen különböző a vasútja, egy román mozdonyvezető mégis mi alapján lenne képes a magyar infrastruktúrán önállóan szolgálatot ellátni? Hiszen az utasításrendszer nem egységes, teljesen, alapjaiban különböző minden országban. Tehát a román mozdonyvezető képesítése csak a román hálózaton érvényes, csakúgy mint a magyaroké, és minden más nemzeté.
A román gépen magyar mozdonyvezető teljesít szolgálatot a magyar szakaszon, a TRAXX-on pedig román a román szakaszon. Ők is kaptak rá típusismereti vizsgát ugyanúgy, mint a magyarok az ő mozdonyukból. Át lehet állítani román üzemmódra a TRAXX-ot, van rajta minden ehhez szükséges közlekedésbiztonsági berendezés (Indusi stb.), a menü is ilyenkor román nyelvű a kijelzőn stb. A román gépre meg felszerelték a magyar közlekedéshez szükséges berendezéseket.
Nem bántásképp, de annyi mindent hallasz ismerősöktől stb., mégis annyira nem vagy képben, és napi szinten teregeted ki a vasút belső világát a gyakorin. Na mindegy.
Ez a legjobb:
"Végig Bukarestig egy vezér viszi a határtól vagy Romániában is vannak közben váltások és ezek Magyarok,esetleg két Magyar vezér megy és váltanak valahol a vezetésben és addig a másik pihen míg a másik meg vezet?"
Ez nem túristabusz.
Nem gondoltad végig a dolgot, hogy mégis hogy lenne képes komplett román vizsga nélkül mozdonyt vezetni egy magyar mozdonyvezető odakint. Ezek nem így működnek, ez nem közút, hogy van egy akármilyen kategóriád, és akkor az jó mindenhová.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!