Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mi a véleményetek a leendő...

Mi a véleményetek a leendő 100E járatról?

Figyelt kérdés

Aki esetleg nem olvasta: Deák tér - (Astoria) - Liszt F. Airport


Nem rossz a név? 100-as már van, ennek semmi köze nem lenne hozzá. Szerintem a 0E találóbb jelzés, ezt könnyű megjegyezni, nem téveszthető össze, és nem foglalt!!! Azon túl, hogy szokatlan, ez a számjegy teljesen korrektül beleillene a BKK voszonylatjelzési rsz.-ébe (0-100-200).



2017. jún. 28. 23:47
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
69%

Szerintem egyáltalán nem rablás a 900 pénz.


Ha az M3+200E - vel mész, akkor is otthagysz vonaljegyekkel 700 pénzt. (Ha az átszálló, gyüjtőjegyet nem vesszük)

És mivel ez egy expresszjárat, szerintem jogos ekkora felár. A transzferes cégeknél még így is jóval olcsóbb.

2017. jún. 29. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 A kérdező kommentje:

Metró szakaszjegy 300 Ft + vonaljegy 350 Ft -> 650 Ft.

És a rablást arra értettem, hogy ott van a Budapestkártya, Budapest-bérlet, és azok erre nem jók sajnos. Alapvetően nem a túristák miatt, mert azoknak ez semmi a legtöbb esetben.

2017. jún. 29. 12:51
 13/20 anonim ***** válasza:
83%

Főleg turisták fogják használni ezt a járatot.


Elenyésző azoknak a száma, akik a belvárosból a reptérre akarnak menni bérlettel.

2017. jún. 29. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 A kérdező kommentje:
Hát akkor meg?! Amúgy megáll a Kálvinon is, sőt van, hogy az Astoriánál is. Szóval én használnám, ha lehetne, de persze nekem mindegy...
2017. jún. 29. 14:34
 15/20 anonim ***** válasza:
100%

#10 köszi szépen :) így mondjuk már értem, hogy azért kell, hogy ne használják a Deák-Kálvin között.

900 végül is nem annyira rablás, arra pont jó, hogy kiszűrje azokat, akik nem a reptérre mennek, másfelől ez csak 3 euró, sok helyen drágább a reptérre jutni.

2017. jún. 30. 01:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 A kérdező kommentje:
Igen, a külföldieknek jó. Én azért sajnálom, hogy kimaradok belőle. De nincs mit tenni... :)
2017. jún. 30. 13:39
 17/20 anonim válasza:
100%

Tudom, nem leszek népszerű a véleményemmel, de azért hagytam fel a kocsival reptér mellé menésre, ott ingyen parkolásra, majd a benzinkúttól vonaljeggyel a reptérre buszozásra 200E-vel, mert rájöttem, a közösségi közlekedés nagyon olcsó a kocsi helyett. Azóta Metró+200E a tuti számomra a reptérre.

És tudjátok, hiába 900 forint ez az új buszjegy, azt a kis pénzt ha egy retúr útnál átforgatom egy másik repjegy árába, akkor szinte ingyen utazok.

Szóval marad a metró + 200E.

2017. jún. 30. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 A kérdező kommentje:
Nem beszélve, hogy fél óránként járó járatra tervezni a munkábajárást, úgy hogy nincs buszsáv, hát...
2017. júl. 1. 08:49
 19/20 anonim ***** válasza:
100%

Nem vagyok se közlekedés mérnök és az idegenforgalomhoz se értek. De szerintem a 0E jelzést sem érdemelné meg. A járat szerintem halálra lesz ítélve.


Ha a cél utazóközönség a külföldi turisták, akkor nagyon benézték.

Csak példákat írok. (Magamból indulok ki)

Megérkezek a repülőtérre. Az első célom az, hogy a szállásomra jussak el a bőröndömmel, nem pedig a belvárosban csavargás. Miért adjak ki extra 3 eurót, ha utána ugyanúgy tömegközlekednem kell. A Budapest kártyát vagy napijegyet egyébként is meg kell vennem.

Ha erre a buszra nem érvényes, akkor lehet akármilyen szép kerek száma vagy neve, akkor se ér nekem semmit.

Akiknek pedig a pénz nem számít és/vagy többen vannak, azok reptéri transzfert vagy a taxit választják.

Ugyanez a sztori a repülőtérre is.

A helyi/vidéki utas se lát benne sok hasznot.

Tegyük fel, hogy Pista bácsi Miskolcról felutazott Budapestre, mert Ferihegyről indul a repülője Berlinbe.

Megérkezett a keletibe és megy a reptérre. Melyiket válassza? Elmegy Deák térig esetleg Kálvin térig metróval, majd onnan +900 Forintért a reptérre?


Akik pedig lehet szívesen használnák, azok nem tudják. A reptéri dolgozók. (Nem tudom hányan vannak, de biztos sokan.)


Sokkal nagyobb haszna lenne, ha felújítanák és kivinnék a 3-as metrót a reptérig. Tudom drága.

És nem lenne elég utas.

De vajon hány ember tenné le az autót, ha metróval közvetlen kapcsolat lenne a reptér és a belváros között?

Lehetne még növelni az utasszámot. Pl Nemzetközi/távolsági busz pályaudvart kiépíteni.

A buszoknak nem kellene a városon keresztül zötyögni a dugókban és az utasok is időt spórolnának a metróval. Akik pedig a reptérre mennének egyébként is, azoknak még jobb.

(Normális vasúti kapcsolattal is lehetne forgalmat növelni.

Közvetlen járat lehetne a kelenföldi pályaudvarra (nyáron akár a Balatonra is mehetne járat).

Ez lehet pont a metró ellen lenne, mint ahogy a közvetlen keleti pályaudvara közlekedő vonat.)


Na mindegy lehet eltértem már nagyon a tárgytól, de ez az különdíjas reptéri busz, egy halott ötlet szerintem. :D


Üdv: Egy olyan városból, ahol a reptérre 15 percenként közlekedő Hév járat van, ami nem csak a belvárosból megy (25 perc alatt), hanem átmegy a megye másik végébe.

2017. júl. 1. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 A kérdező kommentje:
Hát a külföldiek talán nem látják át ezt ennyire... Örülnek, ha látnak taxit, vagy egy biszt, és nem gondolkodnak el, hogy, "fú várjunk még, mert lehet, hogy lehetne olcsóbban is..." Persze visszafelé ha van Bp kártya lehet a 200E a vonzóbb, de még az se biztos, hogy utánanéznek, ha tudják ott a 100E, felfestve nagy repülőkkel, és csak 3€, lehet nem is gondolják, hogy lehetne "ingyen" is...
2017. júl. 1. 23:45
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!